poniedziałek, 12 sierpnia 2013

0306. Paczka od firmy skworcu.com.pl

W tamtym tygodniu nawiązałam współpracę z firmą Skworcu >klik<
..firma ta oferuje nam herbaty, kawy, bakalie, przyprawy i akcesoria.
Po wymianie wiadomości z miłym Panem Markiem, zdecydowałam się na bakalie :)
 
/w domu wszyscy się ucieszyli na widok ogromnej paczki z orzeszkami,
ponieważ wszyscy jesteśmy orzecho-żerni..
Od dzieciństwa panniętam, że w domu zawsze musiało być coś do chrupania
nie chipsy a orzechy. Tej zasady trzymała się moja Kochana Prababcia.
Do sszkoły, do pracy, na basen czy na wycieczkę zawsze bakalie/
 
 W mojej paczce znalazłam wszystko co lubię, to co chciałam spróbować z tego sklepu..
*Migdały solone, prażone w łupinie 100g,
*Chipsy bananowe 200g,
*Chipsy bananowe karmelizowane 400g,
*Orzechy laskowe łuskane 100g   razy 2 :)
*Migdały blanszowane 200g,
*Nerkowce 100g,
*Orzechy macadamia 100g,
*Mieszanka studencka 200g,
*Pistacje 100g..
 
Moim zdaniem te bakalie są lepsze niż te z naszych sklepów spożywczych,
smakowały bardziej "swojsko" :)
Bardzo je polubiłam, posmakowały mi i przymierza się do zakupu u Pana Marka większej ilości tego co mi posmakowało..
* Migdały blanszowane -to szczególnie, najlepsze jakie jadłam (nawet teraz je przegryzam ;p)
..schowałam je niczym chomik przed całą rodziną.
* Orzechy macadamia - to specjalnie dla mojego G. i moich rodziców -im bardzo smakowały,
mi również smakowały jednak wolałam inne..
* Nerkowce to coś wspaniałego - dobre na basen,
* Pistacje - pyszności. Brat kiedy je zobaczył w paczce stanowczo powiedział, że już są jego.
* Chipsy bananowe -uwielbiam, całkiem inne niż te np. z Rossmanna.
* Chipsy bananowe karmelizowane - dobre :) ..nie są takie twarde i to jest świetne..
* Mieszankę studencką zostawiłam jeszcze - czekam na przyjazd wujka,
ponieważ nie lubię rodzynków.
* Orzechy laskowe łuskane - specjalnie wzięłam dwie paczki. Poszły jak burza.. zdecydowanie najlepsze na świecie!
*Migdały solone, prażone w łupinie - tych jeszcze nie próbowałam, ponieważ czekam na specjalną okazję. Uwielbiam migdały pod każdą postacią więc oszczędzam :)
Bardzo dziękuję firmie Skworcu za możliwość spróbowania ich produktów ;)
Na pewno nie raz zrobię zapasy na ich stronie.
Jestem bardzo zaskoczona smakiem tych bakalii.
 
Pozdrawiam.


8 komentarzy: