poniedziałek, 23 listopada 2015

0532. Spotkanie Blogerek - Opole - upominki.

Spotkanie Blogerek, które odbyło się w Opolu opisałam już wcześniej >tutaj<
teraz przyszedł czas na upominki..
 
Głównym sponsorem naszego spotkania była firma Pollena Eva
której wcześniej nie znałam i nie miałam okazji testować produkty tej firmy..
teraz już na pewno wiem, że żel do mycia twarzy jest rewelacyjny, na resztę przyjdzie pora.
 
 
 ..następnie bardzo zaskoczyły mnie upominki od polskiego dystrybutora
Baltic Company takich marek jak np. Anny czy Revlon
w ten sposób otrzymałam ulubiony podkład..
 
 
..następnie marka KOSMED z która już wcześniej miałam do czynienia,
ponieważ jest to firma z mojego rodzinnego miasta,
bardzo się cieszę, że mogę poznać ich nowe produkty do włosów.
 

 
Bielenda jest to firmą, której produkty lubię -jednak nie wszystkie znam,
dlatego bardzo mi miło, że mogę poznać, np. krem do twarz..
 
 
Diamond Cosmetics podarowała nam mnóstwo przydatnych rzeczy,
m.in. lakier hybrydowy i bardzo przydatną podkładkę ;) np. do zdjęć.
 
 
Drogeria Natura obdarowała nas mnóstwem pięknie zapakowanych kosmetyków,
np. Marki Kobo, Sensique i My Secret - które dostępne są w tej drogerii.
 


Essence to marka znana mi doskonale, miło zaskoczyły mnie upominki od nich.
Nieustannie zaskakują nas swoimi nowościami..
 

 
Elfa Pharm, którą znam jednak nie miałam okazji testować produkty tej firmy,
bardzo ciekawy produkt to olejek kąpielowy z drzewa herbacianego - polubiliśmy się.
 


 
Eveline Cosmetics ciągle mnie zaskakuje ! 
uwielbiam ich produkty do pielęgnacji, czas poznać też kolorówkę..
już na pewno wiem, że pomadka jest bardzo trwała.
 
 
Marka Kolastyna jest mi znana z kremów do twarzy, teraz mam okazję poznać inne produkty..
 
 
Herba Studio podarowało nam balsamiki do ust..
 
 
Le Petit Marseillais uwielbiam tą markę ! za delikatne, trwałe zapachy,
za każdy szczegół i za produkty do kąpieli !
 
 
Oceanic i produkty AA są również fantastyczne ! uwielbiam ich kremy do twarzy..
 
 
Optima Plus olejki zapachowe wszelkiego rodzaju uwielbiam,
dlatego ciekawi mnie trwałość i jakoś tej firmy..
 

 
Loton obdarowało nas mnóstwem produktów do włosów,
z czego bardzo się cieszę, ponieważ u mnie się one sprawdzają.
 
 
Sklep Maroko to kosmetyki naturalne i żywność ekologiczna,
każda z nas miała inną zawartość dlatego, to też jest poniekąd miłym zaskoczeniem,
że mamy okazję poznać inne produkty..
 

 
Unilever podarowało nam mnóstwo ciekawych i lubianych produktów
znanych nam firm..
 



 
Sephora -największe zaskoczenie ! obdarowali nas pięknymi upominkami,
pachnąca paleta "zawładnęła moim sercem" ;)
 


 
Wszystkim bardzo dziękujemy za wsparcie !
..między innymi postami będą przewijały się recenzje, teraz czas na testowanie.. :)
 
Pozdrawiam.


10 komentarzy:

  1. Same cudowności ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! sporo fajnych kosmetyków ;D czekam na testy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe upominki, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same swietne rzeczy :) ja swój post wrzucę na dniach, bo musze obrobić zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości :) i mnóstwo zapasów kosmetykowych, uwielbiam to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już się dobrałam do paru produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne upominki :) niech się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miła chęcia tez bym się wybrała na takie spotkanie bogerek :)

    OdpowiedzUsuń