piątek, 11 maja 2012

098. Pracowity weekend zapowiada się..

oby tylko pogoda dopisała !
w planie mam Wyry - koszenie trawy czy robienie czegokolwiek na ogródku,
całe szczęście, że roboty tam nie brakuje ;p
Jest też wyjście awaryjne w razie deszczu - ogarnąć szkołę.
Referat z biologii, chemia.. i może potrafi ktoś pisać wypracowania z j.polskiego ?!
-----     -----     -----     -----     -----
dziś pracowaliśmy ciężko z G. przy skrzynce.
I powiem Wam że postępy zdecydowanie widać :) !
wszystko rzecz jasna, za sprawą ogromnej siły mojego G.
-----     -----     -----     -----     -----     -----
kadry z ogródka - robiłam na szybko, korzystając z cudowej pogody :)






28 komentarzy:

  1. ostatnie różowe najpiękniejsze :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak Ty robisz takie piękne zdjęcia na szybko to ja nie wiem jak one cudownie muszą wyglądać jak poświęcisz im więcej czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) ..co do zdjęć to staram się :D

      Usuń
  3. Miło się patrzy na te makro. Czuje jakbym przeniosła się w przestrzeni do ogrodu :)
    Ja niestety na takie widoki muszę poczekać do następnej środy. A weekend też mam pracowity. Tyle że u mnie to nir przyjemne koszenie trawy, ale budownictwo i mieszkaniówka :)
    Pozdrawiam, i życzę ładnej pogody.
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. budownictwo i mieszkaniówka ? ..zainteresowało mnie to, możesz rozwinąć coś na ten temat :)

      Usuń
    2. hahaha. widzę, że ciekawi cię te studia , i fajnie :)
      budownictwo - rozrysowanie więźby dachowej domu, który wybieraliśmy w 1 semestrze. Dom był z katalogu domków gotowych, a my robimy po kolei jego rzuty z wrysowanymi wentylacjami, do tego przekroje ,rzuty dachów , więźba itp. Dzięki temu uczymy się , że nie wystarczy wymyślić sobie tylko domku, tylko trzeba zadbać żeby on "jakoś się trzymał" :D ale rysowanie rapidografami - uwierz - tragedia !
      A mieszkaniówka to losowaliśmy domy.Wolnostojący albo jednorodzinny. Po kilku konsultacjach i zatwierdzeniu przez prowadzącego musimy zrobic jego makiete, przekroje rzuty, elewacje , a do tego robimy grupą makiete zbiorczą całej działki na której staną nasze domki.
      Także jest co robić :D

      Usuń
    3. ciekawią bardzo :) lubię wszystko co związane jest z architekturą. Zaciekawił mnie ten temat z domkami jednorodzinnymi, od małego ciągnie mnie do takich rzeczy. Ah żeby jeszcze cierpliwość była ;p

      Usuń
  4. piękna niezapominajka!!! :))
    Czekam na skrzyneczkę, może się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze to trochę potrwa, teraz jesteśmy na etapie papieru ściernego czyli każda deseczka dokładnie musi być wyczyszczona, później biała farba ;D

      Usuń
  5. Niezapominajki w tej zieleni...PIĘKNE!!! zdecydowanie chyba jak by pogoda dopisała, co? chociaż jak lubisz przy książkach siedzieć to w sumie nie ma różnicy!!! ja patrząc ze swojej perspektywy zdecydowanie łono natury bym wolała;))) Pochwalisz się skrzyneczką :))) buziaczki, miłego dzionka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie delikatne :) ..o nie. Nie należe do osób, które lubią się uczyć.. bo przy książce chętnie posiedzę ale Nicholasa Sparksa :)

      Usuń
  6. piękne zdjęcia, szkoda, że ja nie mam takiego talentu ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia kwiatow:) jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, fantastyczne delikatne kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się pokazać ich lekkość.

      Usuń
  9. Kapitalne kadry...jestem ciekawa tej Twojej skrzynki...ja za swoją się póki co nie biorę...najpierw krzesła do kuchni, potem skrzynia i na koniec zostawiałam sobie tę skrzynkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie gotowa - to dodam kadry :) o to wszystko przed Tobą.

      Usuń
  10. Moje ukochane kwiatki-różowe serduszka!!!Też mam je w ogrodzie!Pozostałe też cudne,no i zdjęcia piękne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń