poniedziałek, 22 lutego 2021

0761. Autoportret 2021 - taka jestem dziś, w dniu urodzin.

 Kolejny luty, kolejny rok więcej ! 28.
Coroczna refleksja nad moją osobą..
zmieniło się wiele ! oj wiele.
--------------------------------------------
* wiele nowych celów pojawiło się w moim życiu,
marzeń i .. dążenie do ich spełnienia.
Wiele osób ubyło na zawsze lub gdzieś po prostu odwróciły się nasze drogi..
Wiele rozdziałów się zamknęło, ale .. najlepsze dopiero przede mną. Oby !




Mam na imię Monika i 22 lutego 2021 roku obchodzę swoje 28 urodziny.
Jestem córką, siostrą, narzeczoną, matką Chrzestną, kuzynką, ciocią, koleżanką.
Jestem wcześniakiem.

Od prawie trzech lat mieszkam z moim M. w Opolu.

Ukończyłam studia I stopnia o kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne,
miałam rok przerwy i od marca zaczynam studia magisterskie.

27 grudnia minionego roku zostałam narzeczoną ! 
i od tej pory tworzymy nasz wymarzony związek M&M.
* na tą chwilę mamy termin ślubu i salę weselną.

Od września jestem Panią Moniką z grupy Malinki
w Publicznym Przedszkolu.

Od tamtej pory "zajarałam się pracą" i czerpię inspiracje na stanowisku 
pomoc nauczyciela. Pierwszy rok mojej pracy w poważnej placówce w moim wybranym kierunku.
Pod koniec marca z nadzieją pójdę do gabinetu Pani Dyrektor zapytać -czy będzie dalsza praca
w oświecie. Chciałabym ! 
* a na tą chwilę - uwaga - trzymam mocno kciuki i zaciskam zęby na samą myśl
o szczepionce, na którą się zapisałam z racji możliwości nauczycieli - wszystko,
ze względu na wujka J. aby go w końcu móc zobaczyć. Strachu mam w sobie co niemiara. 

Z wiekiem, bardzo doceniam moich rodziców i fakt, że po prostu ich mam ! 
stawiam na rodzinę, bo są ponad wszystko.
Tacie i Mamie jestem wdzięczna za Brata i Prababcię. 
Nie ma nic ważniejszego, aby czuli się kochani 
i czuli to, że mają mnie - jako córkę i osobę, która zawsze będzie i im pomoże.
-------------------------------------------

W tym wszystkim chciałabym zadbać o swoją pasję jaką jest .. fotografia :)
zaniedbałam "latanie z aparatem" to fakt, ale gdzieś tam skrycie nadrabiam telefonem, 
który przecież zawsze jest pod ręką.


Ten rok zmienił wiele.
Najważniejsze były nasze zaręczyny !
Obecnie - szykuję się do rozpoczęcia studiów magisterskich
i zastanawia mnie sprawa, jak ogarnę pracę i studia.
..ale gdy się dobrze ogarnie plan dnia, to wszystko się da ! :)

Z tego miejsca w dniu moich urodzin
w duchu życzę sobie mimo wszystko nieustającego uśmiechu
- jak to mówili w pracy, że wnoszę energię i jestem promyczkiem.
Wytrwałości, kiedy na drodze pojawiają się niepowodzenia, bo przecież - samo życie.
Mniej nerwów, złości i .. doceniania, po prostu :) ..zdrowia.


Uf.. jak to dobrze zapisać sobie choć trochę chwil.. tak po prostu.
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione sto lat! Mam nadzieję, że wszystkie Twoje plany się udadzą i życzę powodzenia w pracy i na studiach :)

    OdpowiedzUsuń