środa, 18 grudnia 2013

0337. Mała choinka ze sznurka.

Obiecałam - jest. Oto choinka sznurkowa :)
zaliczam ją do tych małych, ponieważ to jutro zobaczycie te moje ulubione
i o wiele wyższe, które tworzę jako prezent dla (prawie) całej rodziny.
--  --  --  --
 
Do przygotowania choinki potrzebowałam
małego styropianowego stożka którymi obdarowała mnie firma UNISAN
sznurek, klej i dodatki (to już zależy od upodobania)


..i może nie są idealne, bo gdzieś tam jeszcze klej na gorąco im po prostu "wisi"
to myślę, że jako mały dodatek do prezentu może być ;))
 
Zapraszam jutro na podobne lecz jednak inne choiny :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aleee wspaniale choinki! masz talent :) moze tez kiedys kiedys sprobuje taka zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! Ta biało złota bardziej do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszła! jestem szczerze zachwycona, coś mi się wydaje, że będę musiała stożka szukać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwiaciarniach albo w sklepach papierniczych na pewno znajdziesz :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń