czwartek, 16 sierpnia 2012

0162. Dzisiejsze zdobycze.

Bardzo pozytywnie jak do tej pory ;)
Tzn. kochany pan G. już rano upolował dla mnie wypalarkę do drewna 
(o której napiszę w następnych poście)
..A na mieście - upolowałam buty na jesień ;)
i ... nabyłam nowe wiadereczko (pastelowy róż),
świeczkę (następną do kolekcji - ale tak lubię),
i pięknego wrzosa ;) który już stoi w osłonce !

W planie mam jeszcze nazbierać trochę jarzębiny, żołędzi 
i zaczekam na kasztany. Szyszki już mam ;)





Jak sądzicie wytrzyma mi wrzos w osłonce, czy lepiej go posadzić do doniczki ?

28 komentarzy:

  1. Fajnie w tej oslonce:) nie wiem czy wytrzyma ale super wyglada;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam on nie ma wyglądać on ma stać jak najdłużej ;]

      Usuń
  2. O!!! jak wrzos to już jesień nie maco;( ale pomijając ten fakt zdobycze fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet za oknem już jesień, niestety.

      Usuń
  3. Czyżby zbliżała się jesień?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekny wrzos!........na parapecie juz zawitala prawdziwa jesien:P..........nie no a gdzie zdjecie butow:P............u nas upaly ale ja dzisiaj tez juz przytachalam astry a wczoraj kupilam buty i swetrzysko na jesien!!!!............jesien sie zliza wielkimi krokami juz ja widac na kazdym kroku u nas sa juz kasztany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty jeszcze w sklepie więc nie było jak zrobić zdjęcia nawet z przyczajki ;p

      Usuń
  5. nie wytrzyma musisz go przesadzić do większej doniczki i wystawić go na taras lub do ogrodu.Pozdrawiam i pobuszuję tu u ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już kupiłam ziemię ! jutro wezmę się za przesadzenie.

      Usuń
  6. śliczne wrzosy *.*
    i fotki oczywiście też :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty buty, a ja płaszcz na zimę. Koniec lata:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobycze ;)
    Ja codziennie przechodzę obok kwiaciarni, wrzosy kuszą ...
    Ale u mnie jeszcze lawenda ... ja jeszcze chcę lata ...
    Na jesień przyjdzie pora ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do doniczki go, z kwaśną ziemią oczywiście.
    Ale narobiłaś jesieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kwaśną, jutro już go przeniosę ;)

      Usuń
  10. o jaki cudny wrzos:) i literki home ładnie się prezentują.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam się na wrzosach. Chciałam mieć w ogordzie, ale koleżanka z pracy odradziła. Niestety ze względu na mroźne zimy, mógłby u Nas nie przetrwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..mogłaś spróbować przykryć je na zimę korą ;)

      Usuń