piątek, 22 lutego 2013

0247. 20-te urodziny ;)

..Jaki piękny świat, jaki piękny świat
gdy się ma 20 lat..
Kiedy to zleciało? Tak strasznie szybko. To już dwudziesty rok mojego życia,
U jak to poważnie zabrzmiało. AŻ ZA !
Pamiętam jak chciałam być pełnoletnia, robić wszystko tak jak  chcę (głównie nie stosować się do uwag rodziców) i zrobić prawo jazdy. Planowałam imprezę ‘osiemnastkową’, roznosiłam zaproszenia i to już tyle czasu.. A czuję jakby to było wczoraj.
Patrząc na to w dniu dzisiejszym, nic się nie zmieniło – oczywiście oprócz tego, że przybyło obowiązków. Klasa maturalna zobowiązuje (niestety matematyka ;/)
 Zdecydowanie przeraża mnie fakt, że już niedługo będzie koniec szkoły i zacznie się ogień życiowy.
Mając już te 20 lat, może powinnam stać się poważniejsza, bardziej rozważna i dojrzała.
Jednak jakoś nie śpieszy mi się do spełnienia tych misji całościowo.. Mimo, że ludzie oceniają mnie na młodszą, nie przeszkadza mi to. Niech zostanie tak jak jest.
Tak więc w te 20-ste urodziny życzę sobie;
 dużo szczęścia (co bardzo przyda się podczas wkroczenia w nowy etap życia),
zdania matury najlepiej jak tylko mogę (nawet matematyka choćby na minimum),
miłości zawsze z G. (inaczej nie dopuszczam),
lepszych relacji z rodzicami (aby w końcu zrozumieli, że sama chcę spróbować życia),
zdrowia przede wszystkim, bo jak mówią –to najważniejsze i zawsze się przyda.
Aby te numerki za 2 jak najwolniej się zmieniały J
 taka byłam mała, a taka jestem duża xd


34 komentarze:

  1. Wcięło mój komentarz :(

    Moniś - wszystkiego dobrego! Bądź szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka niech czas wolno ci płynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się napewno ;) Dziękuję :))

      Usuń
  3. 100 latek!! teraz zaczynaja się najlepsze lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było jak mówisz :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Wszystkiego naaj!
    Byleby ten czas za tą dwójką nie leciał trochę wolniej niż mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      bardzo bym tego chciała ;)

      Usuń
  5. Sto lat!!
    Oby czas płynął zdecydowanie wolniej, jako nastolatka nigdy nie chciałam być starsza, a czas i tak płynął zdecydowanie zbyt szybko!
    pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego - urodzinowego:))))
    Niech spełniają się Twoje życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas leci, cholercia, ja za rok 20, zleciało.

    Wszystkiego najlepszego, oby wszystkie marzenia się spełniły ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleś Ty duża :) Pozdrawiam gorąco z życzeniami urodzinowymi!
    Słodkiego i miłego dalszego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża? Kochana, jedyne 164/5 cm ;p

      Usuń
  9. Spóźnione, ale szczere Wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde życzenia są wyjątkowe i ważne ;) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najwspanialszego :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego!:) jestem tylko troszkę starsza od Ciebie:)) pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Stoo latek ! ;)
    U mnie konkurs ! :)http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo, dużo szczęścia!
    Pamiętam jak mi ktoś powiedział, że matura to tylko taka większa klasówka ;-) I już nie było tak strasznie :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę pani 100 lat!!! :)

    Zapraszam!!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkiego co najlepsze:)

    PS 22 lutego ma również urodziny mój chrześniak, właśnie skończył 8 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń