środa, 5 czerwca 2013

0288. Wyzwanie foto, dzień 3: ulubiona książka.

Temat dnia dzisiejszego jest bardzo ciekawy, zresztą jak każdy.
Długo stojąc przed regałem z książkami w moim pokoju, zastanawiałam się, którą wybrać..
czy pamiątkową z Bierzmowania, czy którąś Sparksa a może książkę -którą podarowałam rodzicom
w podziękowaniu na mojej 18-nastce..
..aż w końcu w głowie zapaliła się żaróweczka ;)
 
temat na dziś: ulubiona książka
postanowiłam, że dodam pamiątkę od Prababci [*]
(jako że tej nocy długo nie mogłam zasnąć, tęskniłam.. wspominałam..)
Bardzo lubiłam czytać bajki z Omcią !.. to były czasy.
Teraz pozostała mi pamiątka, bezcenna dedykacja i podpis
jednej z najważniejszych osób w moim sercu.
-pierwsza od lewej strony, jest to książka mojego ulubionego pisarza.
Książka, do której zawsze z chęcią wracam :)

>klik< tutaj możecie oglądać zdjęcia innych uczestników wyzwania..
---   ---   ---   ---   ---   ---
Dzisiaj też wypadają urodziny mojego Najwspanialszego Taty ;)
..życzę Ci dużo zdrowia, miłości, radości, powodzenia w pracy,
dużo pieniędzy i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń ;*


20 komentarzy:

  1. Lubię baśnie. Kojarzą mi się z dzieciństwem. Teraz też czasami czytam baśnie dzieciom. "Niebezpieczną przystań" czytałam i mogę polecić. Oj wciąga bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam bezpiecza przystań super ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego dla Taty:) A ksiązki bardzo fajne wybrałąś:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat URODZINOWY ( serdeczności!) możemy sobie odhaczyć;)
    Sparksa zanotowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie książki, dawno ją czytalam.., czas może na powtorkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tata też z czerwca :) Będzie obchodził 10tego urodzinki :P
    Ja sama nie wiem co bym wybrała do takiego tematu - chyba zbyt wiele książek jest, które na prawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla Taty. Piękna pamiątka po Prababci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna pamiatka
    Wszystkiego najlepszego dla taty

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stare książki, budzą wspomnienia...i ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiątka po Babci wspaniała i zawsze możesz do niej wrócić. A Bezpieczna przystań Sparksa to pierwsza jaką przeczytałam jego autorstwa, kupiłam ją bo bardzo mi się spodobał rower na okładce hihi, a potem już poszło:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenne są takie pamiątki ! coś cudownego :)
      ..miałam podobnie z tą książką ;]

      Usuń