czwartek, 6 marca 2014

0365. Myślę o tym, gdzie jesteś.

6.03.1916 r.
piękna data. Urodziny mojej wspaniałej Prababci !
-dziś świętowalibyśmy Twoje 98 urodziny.
(a to na jedną nóżkę, a to na drugą :))
piękne lata. Dożyłaś 91 roku swojego życia,
wszystko robiłaś sama - w pełni sprawna.
Chociaż po części chciałabym być taką dobrą, wspaniałą, kochaną, pomocną
i życzliwą dla innych osobą !
 
Brakuje nam tu Ciebie bardzo..
 
/Byłam dziś u Ciebie wiesz :*
zapaliłam światełko, pogadałam../
Kocham CNajwspanialsza !!




..Tamte dni dały tlen moim płucom,
 dziś wszyscy wiemy, że te dni już nie wrócą...
Patrzymy wstecz, bo tyle za nami,
 lecz ważne są tylko dni, których nie znamy.
 
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Piękny, wzruszający wpis. Moja babcia odeszła 5,5 roku temu 2 miesiące przed moim ślubem. Do dziś żałuję, że tak wiele rzeczy nie zdążyłam jej powiedzieć, za tak wiele rzeczy podziękować...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita więź jest między Wami. Jest dalej, bo mimo, iż Prababci nie ma teraz przy Tobie fizycznie, jestem pewna, że jest Twoim aniołem stróżem :) Pięknie piszesz o tej niezwykłej więzi. Wzruszasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łza się w oku kręci. Babcie to najwspanialsze istoty na ziemi. Szkoda, że często zaczynamy dostrzegać i rozumieć to dopiero po Ich odejściu...

    OdpowiedzUsuń