sobota, 4 czerwca 2016

0573. Oladi.pl - galeria internetowa.


 > oladi.pl <
Strona internetowa - dosłowniej galeria !
..założona przez mężczyznę - co ważne, skupia sporo znanych marek w jednym miejscu.
Na stronie galerii internetowej znajdziemy mnóstwo filtrów, które ułatwią nam
wyszukanie wymarzonej sukienki, bluzki, biżuterii czy nowej pary butów.

* mnóstwo inspiracji, ubrania - dodatki dla kobiet, mężczyzn i nawet dla dzieci ;)
możemy porównywać ceny oraz szukać porad co w nowym sezonie jest akurat modne.


 Firmę oladi.pl poznałam bliżej na Spotkaniu Blogerek w Opolu > wpis o spotkaniu <
kiedy to nasza blogowa koleżanka Dominika > zakręcona na włosy <
przedstawiła nam możliwości jakie mamy "buszując" po stronce.
-- -- -- -- -- -- -- --
Osobiście uważam, że jest to rewelacyjny pomysł !
ponieważ, przede wszystkim mamy wszystko w jednym miejscu :)
* nie musimy z zakładki do innej zakładki skakać - szukając tu butów - tam bluzki.
Doceniam obszerne funkcje filtrowania wyszukiwania produktów !
możemy zaznaczyć interesujący nas próg cenowy, wybrać producenta itp.
Spora ilość znanych marek cieszy oko i pozwala wybrać wszystko pod nasz gust :)

Uważam, że oladi.pl jest dobrą opcją podczas szukania prezentów
czy wówczas, gdy organizujemy jakieś przyjęcia rodzinne..
Spora dawka porad i inspiracji również świetnie pomaga w wyborze odpowiednich rzeczy.

Zachwyca mnie fakt, że na jednej stronie mogę kupić odzież, biżuterię jak i kosmetyki :)
jest to bardzo wygodne i bezstresowe ! ponieważ czekamy wówczas na jedną paczkę,
a nie na pięć różnych. Moim zdaniem rewelacyjne rozwiązanie :)
-- -- -- -- -- --
Na Spotkaniu Blogerek w Opolu, zostałyśmy obdarowane przez Dominikę
właśnie dzięki firmie oladi.pl ...

W moje ręce trafiła piękna paleta z firmy Makeup Revolution
oraz kredka do ust z firmy Golden Rose


 Golden Rose - firma znana mi doskonale poprzez lakiery do paznokci.
Tym razem dostałam lipliner do ust :)
* ucieszył mnie fakt przetestowania produktu do ust,
ponieważ teraz dość głośno zrobiło się wokół właśnie ich nowości.
Kredka o numerze 523 w pięknym letnim kolorze.
Jest bardzo trwała i nie podkreśla suchych skórek na ustach.




Makeup Revolution - firma znana mi doskonale i bardzo przeze mnie lubiana.
Bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam tą "mega" dużą paletkę ze sporą ilością cieni.
Cienie w odpowiednich kolorach :) takie jakie lubię..
coś na co dzień - i na wieczór również.. jednak nadal nieprzesadne :)
 ..paleta schludna z dużym lusterkiem, cienie trwałe, które się nie osypują - co ważne.
* paletę męczę codziennie ;) głównie górną lewą stronę !




..a Wy, co sądzicie o internetowej galerii oladi ? :)
i o produktach, którymi zostałam obdarowana ? ..
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Monika, pomijając kilka odcienie fioletu, cienie w moich kolorach. Uwielbiam takie brązy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Paletka jest cudna! Wszystkie kolory się przydadzą!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń