piątek, 19 sierpnia 2016

0586. Dwóch wspaniałych - twarz.

Nieustannie, produkt po produkcie odkrywam nowości do twarzy..
często sprawdzają się świetnie inne znowu mniej.
Tym razem trafione !

pierwszy raz miałam możliwość wypróbowania produktów marki Biolaven i Palmer's


* Biolaven - żel myjący do twarzy
-olej z pestek winogron & olejek lawendowy nawilża i chroni

Delikatnie, dokładnie oczyszcza skórę.
Nadaje jej promienność przy czym nawilża.
Czyści twarz nawet z makijażu !
W składzie jest olejek eteryczny z lawendy co daje piękny, delikatny zapach.
Dodatkowo w składzie jest olejek z pestek winogron zapobiega wysuszaniu.
Małe opakowanie, jednak jest bardzo wydajny !
* produkt jest świetny w użyciu, ponieważ ma praktyczną pompkę,
przez co łatwo można wydobyć produkt.
Żel stosuję codziennie ;)






* Palmer's - peeling do twarzy
..co ważne jest to produkt bardzo delikatny.
W składzie znajduje się masło kakaowe, masło shea,
witamina E, miąższ aloesowy, mleczne proteiny,
wyciąg z pierwiosnka.
Co ważne czynnikiem ścieralnym są drobinki ziarna kakaowca.

Drobinki większe/mniejsze nie podrażniają skóry,
dokładnie oczyszczają z martwego naskórka,
przy czym dają delikatny kakaowy zapach :)
Po użyciu peelingu twarz jest gładka i nawilżona.
Stosuję go 2/3 razy w tygodniu.



Te dwa produkty są ostatnio moimi ulubieńcami jeżeli chodzi o pielęgnację twarzy.
Peeling i żel sprawdzają się świetnie,
zdecydowanie wrócę do tych produktów, jeżeli się skończą ;)



Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji używać żadnego z nich :) U mnie hiciorem jest póki co Peeling ultrazłuszczający z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego z powyższych produktów, ale uwielbiam żele do twarzy z pompką, znacznie ułatwiają stosowanie ;) Obecnie zużywam kolejne już opakowanie żelu myjącego Ziaji - Liście Manuka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z biolaven miałam próbki kremu do twarzy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń