sobota, 10 września 2016

0592. Chrześnica mi rośnie jak na drożdżach.

Taka wspaniała - uśmiechnięta moja Mała, a jednak już taka duża !
CZTEROLATKA :)

Chrześnica Lenka !
..moja, jedyna. Blondyna, istny diabełek.
Pełna energii, pomysłów na zabawę, kochająca zwierzęta..
Uwielbiam tańczyć i śpiewać :)

05.09.2012 r. - godz. 7:50
..idę z Magdą do szkoły, a tu SMS - Twoja Chrześnica jest już na świecie !
..a później --> MMS - Nasza Mała blondyna.
:) taka radość.

Uwielbiam z nią szaleć.
Bawić się, skakać, piszczeć, biegać...
Nika ! Monika ! ;) i ten bezcenny uśmiech.
Mój Przedszkolak <3









Mała, a jednak już duża !
..pamiątka z okazji 4-tych urodzin..
Dla mojej Lenki mnóstwo szczęścia i pogodnych dni,
dużo zdrówka i spełnienia marzeń..
Samych wspaniałych, pomocnych ludzi wokół !
kolorowych dni i wymarzonych zabawek :)
Dużo uśmiechu i spełnienia największych marzeń <3

Pozdrawiam.

2 komentarze: