czwartek, 24 stycznia 2019

0652. Mama.

Jedyna. Jedna.
Bezwarunkowa miłość - Mama.
Nosiła pod sercem, urodziła, wychowała !
Wszystkiego nauczyła. Stara się każdego dnia.
Dobre i złe chwile.. Jednak zawsze miłość.



Każda rozmowa, wsparcie..
wspólne wyjazdy i wyjścia na zakupy,
nasze babskie tajemnice
oraz kawa i ciastko w ratuszu !
każde wakacje, koncert czy wyjście rodzinne.
Za wszystko dziękuję.
A teraz...
teraz, kiedy zaczęłam żyć poza domem rodzinnym,
czuję to wsparcie i dumę.
Bądź zawsze z nami !
Mimo, że czasem krzyczysz i wydaje mi się,
że jesteś przeciwko - to po czasie rozumiem,
że jesteś wsparciem.
Dziękuję za brata,
za zbudowanie nam wspólnie z tatą dobrego domu,
za wychowanie nas na dobrych ludzi !

Tobie osobiście dziękuję za Prababcie ! za naszą Ome !!
..za to że jesteś i ..pamiętam, że masz Nas!



Z racji tego, że chciałabym w ten wyjątkowy dzień
podkreślić jak ważną rolę spełnia w moim życiu,
jak cenna jest dla mnie Mama
- składam Jej najserdeczniejsze życzenia !
24.01 URODZINY



W dniu Twoich urodzin Mamo,
życzę Ci szczęścia na każdy dzień !
abyś czerpała z życia radość :)
Życzę Ci dużo miłości, którą masz od nas
- od Taty, Matiego i ode mnie,
abyś zawsze cieszyła się tym naszym Lesiem i Stiu :)
Dużo, dużo zdrówka ! bo to najważniejsze,
samych dobrych i lojalnych przyjaciół,
powodzenia w życiu osobistym
STO LAT i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !
Kocham Cię Mamo.

Pozdrawiam !

4 komentarze:

  1. Moja mamcia miała urodziny dwa dni temu :) Wszystkiego najlepszego dla Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka córka to skarb :) wszystkiego najlepszego dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń