czwartek, 21 marca 2019

0659. Zrób sobie wolne - dzień wagarowicza.

Pierwszy dzień wiosny ! :) - kalendarzowej,
ale jednak to w ten dzień, wiosnę świętowało się tak jak trzeba :)
tak też sentymentalnie - to dziś.

Zrób sobie wolne. Urwij się na chwilę.
Dzień wagarowicza - dobra wymówka, by zwolnić i zachłysnąć się
"cieplejszym" powietrzem.
Ok przesadziłam. Ciepłym powietrzem to zachłyśniemy się w sobotę (podobno)..





Poranek jakiś milszy :)
wstanie z łóżka - to teraz pestka, uwielbiamy - gdy przez rolety wpada słoneczko !
dodatkowo kawa smakuje jakoś inaczej,
atmosfera jest milsza i - i te plany na cały dzień :)
Zachwycająco.


Jeden dzień możemy poświęcić na luz.
* My dzisiejszy dzień spędzimy razem - nasze M&M..
więc aparat w torbę i idziemy cieszyć się chwilą.
Wiadomo, fajnie jest znaleźć sobie wymówkę - i cały czwartkowy dzień 
spędzić inaczej niż siedząc w pracy. Jeśli tylko można.. 



Pamiętacie swoje szkolne czasy?
- jest co wspominać. Na pewno.
W pierwszy dzień wiosny, dzień wagarowicza - co roku o tej samej porze
byliśmy zgraną klasą ! :) 

Niby zmienia się kartka w kalendarzu, jednak ten przyjęty fakt,
że to wiosna - jest już lepiej.


Warto ubrać się w uśmiech i działać z łatwością do celu.
Wszystko robi się kolorowe i nieco przyjemniejsze.
Dobrego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Chyba musze zrobic sobie takie wagary od zycia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i bardzo ciekawy blog. Obserwuję i pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy chodziłam do szkoły wagary w pierwszy dzień wiosny były obowiązkowo, a dzisiaj mój syn miał normalne lekcje :D
    Tak w ogóle to czasem robię sobie wagary - od sprzątania czy gotowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety w dzień wagarowicza miałam wolne, bo mieliśmy dni otwarte :D

    Pozdrawiam :)
    Obserwuję;*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Jak chodziłam do szkoły to też tego dnia wagarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. :) Oby taka pogoda już z nami została.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Mam nadzieję, że ciepłe dni z nami zostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis i zdjęcia. Ja tam nie wagarowałam, ale kiedyś muszę zrobić sobie wolne 😊
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoczki.
    Mnie by się też przydał taki dzień... Oj tak :D

    OdpowiedzUsuń