wtorek, 21 kwietnia 2020

0705. Femme Luxe - kolejne zamówienie.

Na co mam teraz czas, kiedy już wszystko posprzątane 
i ułożone w jak najlepszym porządku ? ..
* na przeglądanie sklepów online, które dają mi nadzieje na to,
że może odbędzie się wesele Kuzyna lub wybierzemy się na tegoroczne wakacje nad morze..
Żyję nadzieją :) na lepsze jutro ! ..no przecież musimy być silni psychicznie w tej sytuacji.
--------------------------------

Pod wrażeniem jestem, jak szybko przychodzą te paczki ! błyskawicznie po prostu.
A co znalazłam w mojej paczce ? głównie rzeczy wygodne ! 
Bardzo przepraszam za to, że rzeczy są wygniecione.

Świetny, wygodny materiał. Dostosowuje się do ciała..
można go nosić / wiązać na różne sposoby.



Zestaw jest bardzo ciepły, a zarazem wygodny.
Myślę, że na letnie wieczorne posiadówki w ogrodzie będzie super.
Na chwilę obecną dobrze sprawdza się w roli ubrania na kwarantannę ;)



To już prezent dla Mamy. Wybrała sobie jedną z wielu !
..jak tylko pojadę do domu to zobaczę czy trafiłam z rozmiarem i czy sukienka 
przypadnie mamie do gustu i jak będzie w niej wyglądać.
Materiał jest bardzo OK.


Mój hit ! ulubieniec tego zamówienia.
Zestaw jest tak wygodny, tak bardzo idealny.
Jestem w stanie chodzić w nim po domu, a nawet wyjść na rolki czy rower.
Leginsy leżą idealnie, nie prześwitują, a koszulka ma bardzo ciekawy krój rękawów
 i wycięcia pod szyją, co sprawia - że nie jest to zwykły dres.


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają bluzki, sukienka też ładna, ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne:) Koszulki mega! Sukienka świetna. Jak mnie naprawdę super :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw dresowy jest fajny i przydałby mi sie taki teraz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka robi wrażenie :) Mała czarna zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty, ale szczególnie ta sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś taką sukienkę tylko czerwoną ;) Dresik bardzo fajny 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały T-shirt z napisem "Paradise" jest świetny!!! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dres bardzo fajny.Wygląda na wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że to napisze ale nie masz żelazka w domu? Wymamłany t-shirt wygląda okropnie :P

    Co do dresików...Świetne, mogłabym zamówić :) Napisz jeszcze jak z jakością ubrań i jak zachowują się po praniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Serdecznie zapraszam do przeczytania wpisu, a nie tylko skrolowaniu zdjęć :) ..tam wyżej, przed pokazaniem ubrań przeprosiłam za pogniecione ubrania ! Pozdrawiam.

      Usuń
  10. jak sie gniecie to nie dla mnie bo nie lubie prasowac gdyby nie to to koszulka spoko:)

    OdpowiedzUsuń