środa, 6 maja 2020

0707. Współpraca - decofire.pl

Lubię poranki ! za nowy dzień i kubek ciepłej aromatycznej kawy z mlekiem w ulubionym kubku.

Uwielbiam rytuał picia kawy.. ten smak
* przy pierwszej porannej wmawiam sobie, że dodaje ona mocnego, pozytywnego kopa 
-aby jakoś ten dzień zacząć..
..później mogłabym pić drugą i trzecią dla smaku, przyjemności.
też tak macie ?   Jesteśmy kawoszami !


Rytuał przygotowania kawy dla naszej dwójki stał się dla nas jeszcze przyjemniejszy,
od kiedy używamy ekspresu kolbowego De'longhi i świeżo mielonej kawy Lavazza.



Jako że uwielbiamy pić kawę, co jakiś czas ją zmieniamy i poznajemy nowe smaki..
ostatnimi czasy przyszło nam smakować kawę Lavazza Qualitta Rosa - kawa ziarnista.

Jest to kawa o wysokim poziomie kofeiny, intensywnym smaku i łagodnym zapachu.
Składa się z 30 % ziaren Arabiki i 70 % Robusty.

Dodam, że podczas picia kawy wyczuwam delikatną czekoladową nutę ! 
co jest bardzo na plus. Idealnie sprawdzi się, aby poczęstować gości smaczną kawą.


1 kg - kawy ziarnistej.. my na bieżąco mielimy odpowiednią ilość,
przez co przygotowana kawa jest bardziej aromatyczna,
a po mieszkaniu unosi się nasz ulubiony zapach kawy !

Za każdym razem zachwycam się widokiem całych ziaren i zapachem.





mogę zdecydowanie stwierdzić - że..

kawa nie zadaje głupich pytań,
kawa rozumie !

..o poranku, do książki, do tworzenia treści na bloga..
kawa w pracy, na spacer w kubku termicznym..
kawa na trasę i kawa z przyjaciółmi..




Osobiście uważam, że ten rodzaj kawy spokojnie można ocenić 10/10
smak, zapach.. jakość, moc.. lekka nuta czekolady.

Zauważyłam, że tyle jeszcze przed nami - Lavazza oferuje nam tak wiele opcji do wyboru..
na ten moment znam tylko dwie *Crema Aroma i * Qualita Rossa
czas poznawać nowe smaki !


* Firmie Decofire, bardzo dziękuję za przesyłkę !
poznanie ich strony / sklepu - całej oferty, a przy tym delektować się i zauroczyć tą pyszną kawą.

Ile radości przyniosło przygotowanie tych zdjęć i wpisu !
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę. Dlatego kupiłam ekspres i potem młynek. Nie ma jak aromat świeżo zmielonej kawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks amazing,love coffe!Great post,thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też poza kawą świata nie widziałam. Teraz ograniczam się do dwóch dziennie, za to powoli staję się ogromną miłośniczką herbat. Coraz częściej większą radość sprawia mi parzenie pysznej ziołowej herbaty niż kawy, ale nadal uważam, że to kawa o poranku smakuje najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aromatyczna kawa to jest to. Tą bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Lavazze! :) choć tej wersji jeszcze nie piłam. W zasadzie wolę kawy z większą lub najlepiej 100% zawartością arabiki. Ale obejrzałam też ostatnio ciekawy dokument na YT, który przekonał mnie, że robustę też warto pić;)
    Ja sięgam po kawy mielone, bo nie mam ekspresu ani młynka, ale marzą mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra kawa nie jest zła :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może lavazza? To jest moja ulubiona kawa zdecydowanie. Na stronie https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-LAVAZZA-196.html można trafić na pyszne kawy

    OdpowiedzUsuń