sobota, 27 marca 2021

0762. Paczka od Revers Cosmetics.

 Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od firmy Revers Cosmetics,
zawartość mocno mnie zaskoczyła, ponieważ znalazłam dużą ilość ciekawych produktów.


..kolorówki nigdy dość ! tym bardziej teraz, gdy zaczyna się wiosna,
kolory budzą do życia :)
..zobaczcie co mnie zauroczyło, trafiło w moje gusta..




produkt ten głównie przedłuża trwałość makijażu, wpływa też w sumie na jego jakość :)
wygładza i matowi cerę, ale też nadaje aksamitnej miękkości.


Do mojej jasnej cery wybrałam odcień 30 Natural Beige.
Produkt jest trwały i wystarczająco jak dla mnie kryje,
ma matowe wykończenie - na czym bardzo mi zależało ! :)
przy czym efekt końcowy na twarzy jest lekki i twarzy wygląda świeżo.
Co ważne, podkład ten nie zapycha i nie wchodzi w zmarszczki mimiczne.
* szczerze ? BARDZO ! sprawdzają się u mnie podkłady tej firmy,
nie nakładam wiele, a wygląda OK. przez cały dzień w pracy.


osobiście wybrałam kolor o numerze 01
Bardzo chciałam go móc testować i testować, ale mina mi zbladła
jak zobaczyłam w jakim stanie do mnie dotarł :(
Miałam na niego niezłą chrapkę, bo plusem jest fakt,
iż jest z tej samej serii, co podkład, który też właśnie testowałam.

No cóż.. nabrałam go jakoś i .. kolor trafiony w punkt :)
utrzymuje się dobrze i długo. Doskonały w duecie z podkładem.


paletę cieni wybrałam z kolorami w tonacji 01
..do mojej jasnej, naturalnej urody postanowiłam wybrać klasyki :)
i dobrze zrobiłam ! zauroczyłam się kolorami w palecie.
Są idealne, takie jakie lubię, do tego mają bardzo dobrą pigmentację.
Plusem palety jest to, iż jest mała, poręczna - więc zmieści się do każdej kosmetyczki.
Kolorki można z sobą mieszać i stworzyć zarówno makijaż dzienny jak i przerobić go w wieczorowy.
Utrzymują się cały dzień, bez odbijania i osypywania się. 





HIT ! drugi produkt do brwi od Revers, który mam u siebie i druki spełnił moje oczekiwania !
mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest to ulubiony rodzaj kosmetyków od REVERS.

Dodatkowo mogłam wybrać kolor, więc wybrałam DARK BROWN.
Woskowa, bardzo precyzyjna automatyczna kredka, po drugiej stronie rewelacyjna 
szczotka do wyczesania nadmiaru produktu.
Plus za to, że nie trzeba temperować produktu, gwarantuje naturalny efekt
i plus za tą szczoteczkę :)





Eyeliner w pisaku, którym każdemu wyjdzie wymarzona kreska :)
Tak precyzyjna końcówka ! produkt jest trwały, nie rozmazuje się i nie odbija na powiece.



w kolorze czarnym.
Jest to jedyny produkt, którego jeszcze nie otworzyłam,
ponieważ mam inny w użyciu, a nie lubię marnować, kiedy niepotrzebnie otwarta mascara schnie.
Wolę poczekać i mieć kolejną, kiedy przyjdzie czas :)

Już mogę powiedzieć, że lubię ją za szczotkę, ponieważ w takiej formie
najlepiej nakłada mi się produkt.


to trio już znam ! znam i szanuję jak to mówią :)
dużym plusem jest to, że mamy trzy produkty w jednej palecie więc na wyjazd opcja idealna.
Wybrałam paletę w numerze 02 i jest idealna.
Co ważne - spokojnie i bez obaw ! też boję się bronzerów, a z tym dałam radę.



nowość !
Szczerze moim zdaniem - TO BĘDZIE HIT SEZONU ! 
..no przecież, która kobieta nie lubi rozświetlacza?
ja osobiście, nie wyobrażam sobie bez niego makijażu :)

Ten zestaw jest wspaniały !
Do swojej jasnej cery wybrałam odcień palety 01
cztery podobne do siebie odcienie, ale jednak inne..
można eksperymentować, mieszać i szaleć jak na wiosnę przystało.



wybrałam odcień 01 LIMA
Pierwszy raz mam taką pomadkę u siebie,
jestem w szoku, bo wykończenie jest błyszczące i metaliczne.
Robi robotę ! :)
Co ważne nie klei się na ustach i uwaga..
pachnie czekoladą ! :)


Podsumowując zawartość przesyłki jestem kolejny raz mile zaskoczona ! :)
warto zaufać, mogę powiedzieć z czystym sumieniem.
Jedynie puder został dostarczony w rozsypce, ale wiemy jak jest..

W tej zawartości najbardziej gorącym produktem jest
- zestaw rozświetlaczy i myślę, że będzie to hit tego sezonu ! :)
bo my sroczki, to lubimy jak się świeci.

Strzałem w dziesiątkę jest produkt do brwi ! ale to już kolejny ulubieniec
jeśli chodzi o produkt do brwi od Revers Cosmetics.

Polubiłam się z podkładem, pudrem i paletą !
..no zachwycacie i tworzycie coś "super"
Warte uwagi, bo u mnie codzienny makijaż jest właśnie lekki i przyjemny.


Firmie Revers Cosmetics, bardzo dziękuję za możliwość poznania produktów.
Życzę dalszego rozwijania się i niech się o Was dowie świat :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Wow, paczka naprawdę robi wrażenie. :) Bardzo zainteresowały mnie te produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są te kosmetyki, szkoda że puder w takim stanie dojechał:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka prezentuje się pięknie :D Chętnie bym przetestowała te kosmetyki

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość prezentuje się zacnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń