poniedziałek, 14 czerwca 2021

0765. Kwiatowy akcent na balkonie.

 

Szczerze, to ciężko przestawić się z ogródka w domu rodzinnym 
na mały balkon - ale ważne, że w ogóle jest coś - co może cieszyć oko pod chmurką :)

W tamtym roku zapisałam w kadrach wygląd naszego balkonu,
więc i w tym nie mogło być inaczej.

Jakiś czas temu posadziłam pelargonie, komarzycę i lawendę.
Gdzieś tam po cichu mam nadzieję, że komary nam niestraszne.

Surfinie cieszą oko najbardziej ! mówiłam, że są to moje ulubione kwiaty balkonowe?
bardzo kojarzą mi się z dzieciństwem i z Prababcią.
Już od najmłodszych lat mogłam o nie dbać.
..a i co tu dużo mówić - Goździki, które były spisane na straty
odwdzięczają się i mają się świetnie.

Kolory zachwycają ! klimat sprzyja. Dbamy, podlewamy i tak jest dobrze :)


..dodatkowo pierwszy raz spróbowałam zasiać Bazylię i Miętę..
na ten moment kiełkują, a jak to rozwinie się dalej - dam znać ;)














Wszystko jest piękne i pięknie kwitnie - tfu tfu.
..ale lawenda to obowiązkowy punk tego wszystkiego :)
u mnie musi być zawsze, a u Was ?



..świeża Bazylia i Mięta też znalazły swoje miejsce..


..a ta żaba, to już stały punk - strażnik balkonu. Ktoś musi czujnym okiem pilnować zamieszania.

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Alw cudownie u Ciebie na tym balkonie 🥰 u mnie też kwiaty i domowy ogród 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kwiaty, u mnie na balkonie jakoś nic nie che rosnąć xD Chociaż posadziłam truskawki i już kilka można było zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie balkony z pięknymi kwiatami, sama niestety nie mam balkonu i ręki do kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwitnące kwiaty zawsze cieszą oczy. Teraz najpiękniejszy czas, również balkonowy ;)

    OdpowiedzUsuń