sobota, 25 grudnia 2021

0771. Świąteczny, piękny czas. Jarmark w Opolu.

 Grudzień. Magiczny, piękny czas.
Nie da się zaprzeczyć, no nie da !
..jeden z najbardziej magicznych miesięcy w roku. Czas oczekiwania..
odliczania do Świąt Bożego Narodzenia.

To dziś. 25 grudnia. Jestem w domu rodzinnym, tu zawsze jest najlepiej.
U rodziców.. z bratem. 
..a zamieszanie w domu wprowadza plątający się pod nogami czworonożny Leon.

* Szykując wigilijny stół, gdzieś zaglądamy przez okno - ciesząc oko migającymi lampkami,
które rozwiesił Tata w ogródku..
zaglądamy gdzieś w dal za śniegiem ! - który taaak ! dziś jest i skrzypi pod butami
za sprawą dużego mrozu, który też jest - i dobrze :)

Czas świąt w gronie najbliższych jest piękny.
Siedzimy, rozmawiamy, wspominamy i jemy.
Tak, zalewamy "robaka" i objadamy się dobrociami.
Gdzieś w powietrzu unosi się też zapach mandarynek ;)

Jest wspaniale. Spędziliśmy te święta w swoim gronie.
..znowu zabrakło czyjegoś głosu przy stole..
ale pamiętamy i to jest najważniejsze.

Czas Bożego Narodzenia jest dla mnie wspaniały.
Myślami sięgam do czasów dzieciństwa i dziękuję za to co miałam i mam..
Za wspomnienia, bo ich nikt nie może mi odebrać.

Dobrych, magicznych świąt !
łapmy chwile i doceniajmy je jeszcze bardziej.
Dbajmy o siebie i o najbliższych, bo ciągle gonimy...

..tymczasem - przeżyjmy to jeszcze raz, 
Jarmark w Opolu - moje ulubione kadry :)





























Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !
..zdrowych, pogodnych, spędzonych w gronie najbliższej rodziny.

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Jakie cudne zdjęcia! :) Uwielbiam święta, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku bardzo chciałam się wybrać na jarmark w Poznaniu, ale jakoś nie udało mi się, zawsze coś wypadało

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i bardzo klimatycznie wygląda ten jarmark.
    Święta to magiczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne klimatyczne zdjęcia! Życzę Tobie by Nowy Rok był bogaty w taki klimatyczny czas, czas rodziny, pełen ciepła domowego ogniska oraz by nie zabrakło wokół Ciebie osób, które darzą Cię szczerą miłością i przyjaźnią. Pozdrawiam noworocznie! :)

    OdpowiedzUsuń