niedziela, 5 lutego 2023

0791. Pamietajdate - spersonalizowane bransoletki.

 Małe, a cieszy.
Tak w krótkim zdaniu mogę określić ulubiony dodatek, który zauroczył od pierwszego wejrzenia.
Spersonalizowana bransoletka, która potrafi wywołać uśmiech na twarzy
przy każdym spojrzeniu na nią,
to piękna pamiątka, która nieustannie przypomina mi o tym - kto jest najważniejszy.

A kto? rodzina. Kwietniowe złe wydarzenia uświadomiły mi jeszcze bardziej,
jak cenna jest najbliższa rodzina.. To, że mamy siebie - a przy tym mamy wszystko.
Moja najbliższa czwórka, która jest obecna w każdym dniu mojego życia,
podczas pięknych i szczęśliwych chwilach oraz w tych trudniejszych..
oraz Prababcia, która trwała przy mnie od urodzenia, a ja przy niej do momentu śmierci.

Miłość. To wszystko co czuję do moich najbliższych ludzi, a przy tym wdzięczność.
I chęć, aby mieć "coś" związane z Nimi zawsze przy sobie.



Spersonalizowane bransoletki, na których możesz nosić imię swojego dziecka,
imię swojej drugiej połówki lub czworonożnego przyjaciela.
Na charmsach możesz umieścić datę, która przypomni o urodzinach, rocznicy.
-------------------------------

Bransoletki można stworzyć według własnego gustu
wybierając kolor: złoty, srebrny, różowo-złoty, czarny.
Na każdego charmsa można wybrać symbol,
np. serce, aniołek, stopy, ręce, obrączki, pierścionek, serce z łapą, pies lub kot


Do mnie przesyłka dotarła pięknie zapakowana,
uśmiech sam pojawiał się na twarzy :) z każdym kolejnym etapem rozpakowywania.

Uważam, że jest to świetny pomysł na prezent - na nadchodzące walentynki, dzień kobiet,
idealny prezent na urodziny, z okazji dnia mamy.
Myślę, że jest to również świetny pomysł na prezent dla siostry lub przyjaciółki
albo świeżo upieczonej mamy.


Każdy szczegół bransoletki jest bardzo dobrze dopracowany,
wygląda porządnie i ładnie prezentuje się do różnych stylizacji..
czy do zimowych swetrów lub też - myślę, że ładnie prezentować się będzie
do wiosennych stylizacji.

Jest to bransoletka wygodna w noszeniu, nie przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu.
Co ważne - bransoletka nie czarnieje, ponieważ wykonana jest z najwyższej jakości stali nierdzewnej.
* do bransoletki można dokupować charmsy :) w każdej chwili w zależności od potrzeb.

Ja osobiście planuję kolejny charms z datą naszego ślubu i z moim czworonożnym Leonem.



Uważam, że jest to świetny gadżet dla osoby najbliższej lub dla samej siebie :)
Bransoletka świetnie prezentuje się na moim szczupłym nadgarstku,
idealnie prezentuje się z uwielbianymi Lilou.
Oczywiście, są to moje jedyne ulubione i noszone bransoletki
takie - które coś znaczą ! :)
-----------------------------------------------

Kochane ! 
Mam dla Was kod rabatowy - 20 % na hasło "MONIKAPAULA"
korzystajcie, ponieważ zbliżają się dobre okazje do podarowania takiego upominku.

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Piękna bransoletka i rzeczywiście doskonały pomysł na prezent. Nawet dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką spersonalizowaną biżuterię, sama posiadam takową w kolekcji. Wiele wspomnień <3

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń