wtorek, 7 stycznia 2020

0692. Współpraca - pajlo.pl

Początkiem grudnia, dostałam możliwość poznania i testowania ekologicznych słomek.
Trafione w czasie ! przesyłka przyszła w sam raz na imprezę urodzinową M.
- goście, którzy nie spożywali alkoholu, mogli poznać słomki i z nich korzystać.
..swoją drogą - mówili, że super opcja !

Na chwilę obecną dużo słyszy się o ekologii i ochronie środowiska - co popieram.
Małymi krokami warto dbać o swoje miejsce na ziemi !

Często pijąc drinka, soki czy inne napoje sięgaliśmy po słomki plastikowe,
nawet w knajpkach podawali nam je do każdego napoju. 
Sklep Pajlo wyszedł z ciekawą alternatywą i w swojej ofercie posiada ekologiczne akcesoria,
np. torby, kostki do drinków, sztućce drewniane, woskowijki.
----------------------------------------
W przesyłce, którą otrzymałam znalazły się:
* Zestaw 8 sztuk metalowych słomek kolor srebrny - klik 
* Słomka metalowa składana szara - klik


W tym pięknym etui, którego kolor został trafiony w mój gust kolorystyczny
umieszczone były wielorazowe słomki srebrne
Bardzo miły i gruby materiał. Porządnie wykonane.
Słomki są dwóch rodzajach:
4 x zakrzywione
4 x proste
..dodatkowo znalazł się tam dedykowany czyścik, który jest idealnie giętki
co ułatwia czyszczenie środka.


















W mój gust mocno przypadły słomki łamane :)
myślę, że świetnie sprawdzą się w sezonie letnim, 
kiedy sezonowi grillowemu powiemy start.





Otrzymałam również słomkę składaną !
i co zrobię z tym faktem ? zostawię ją jako swoją prywatną ;)

Kolejny trafiony kolor - szary.
Praktyczne, małe etui a w nim oprócz słomki znajduje się również czyścik.














Wszystkie słomki wykonane są ze stali nierdzewnej,
nie wpływa na smak napoju.
Bardzo podoba mi się taki pomysł, aby dodać cegiełkę w dbaniu o środowisko.

Firmie PAJLO.PL - Bardzo dziękuję za możliwość poznania produktów.
Czekam na lato ! grille, chłodne napoje, do których używamy słomek.


Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Mój synek uwielbia pić przez słomkę i mam zamiar właśnie zaopatrzyć się w takie wielokrotnego użytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla luzi myślących o ekologii. Dobrze że do tych rurek jest ten czyścik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piję przez słomki, ale to zawsze jakaś alternatywa do plastiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Ale czy faktycznie nic się nie osadzi w środku po dłuższym użytkowaniu? Podoba mi się woreczek do przechowywania słomeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar zakupić takie słomki,jestem jak naj bardziej za!

    OdpowiedzUsuń