wtorek, 12 maja 2020

0709. Fajne chwile - prosto z telefonu.

W kalendarzu połowa maja za nami,
a ja nadal nie dodałam swojego ulubionego - comiesięcznego wpisu.

Szczerze? nie wiem na co czekałam !
bo na brak czasu nie mogę narzekać, kiedy teraz tak dużo siedzę w mieszkaniu
i nawet pogoda nie sprzyja, aby wyjść na spacer.
Po prostu lenistwo. Każdy tak ma ;) nie oszukujmy się..
a po co tworzyć coś na siłę aby było?!
poczekałam i .. wpis dodaję dzisiaj, a co tam, że dwunasty dzień maja.
Ważne, że upamiętniam sobie dni - jeszcze tamtego kwietnia..

..takie czasy, kiedy tylko do zdjęcia mam odkrytą twarz na dworze..

..w roli - pomocnik trenera ;)

..kwiecień! wspaniały właśnie dlatego, że tak zachwyca budząc wszystko do życia..

..właśnie dla takich przyjemności lubię popołudnia..

..w rodzinnym ogródku jest najlepiej !

..to są te chwile, kiedy Chrześnica rośnie mi jak na drożdżach
i zrobienie z nią ładnego zdjęcia nie jest już takie łatwe..

..o takie "łapanki" to lubię bardzo. Zwykłe - codzienne..

..kwarantanna pozwala odkrywać nam nowe zdolności ! On ściął mi końcówki ;)
Ja - Jemu też odświeżyłam fryzurę. Trzeba sobie radzić. 
Tutaj stwierdzam, że jesteśmy bardzo odważni.

..coraz bliżej maj..

..ten czas, kiedy każdy spacer cieszy..

..ulubiona pora dnia..

..wybraliśmy się na wycieczkę rowerową, aby zaczerpnąć świeżego powietrza bez maseczki ;)

..pamiątka być musi ;)

..to jest to !

..przyszedł też zły dzień. Taki, w którym przytłacza dosłownie wszystko.
Wtedy ja - siadam, otwieram swój zeszyt - do Niej.. i piszę.
* Po dzień dzisiejszy Kocham najmocniej. Za wszystko !

..Ulubione Magnolie !

..i w końcu otworzyliśmy sezon na rolki :)

..oczywiście jeżdżąc i dusząc się przy tym w maseczce..

..kolejna dawka dobroci..

..na balkonie też można !

..kawosze, zawsze zostaną kawoszami. Małe uzależnienie..

..ulubiona kuchnia..

..makaronu nigdy dość..

..korzystanie z pięknej pogody..

..dobrze, że mamy siebie !

..fajne były tamte chwile !

Miałam nadzieję, że ten Maj przyniesie lepsze dni.
Na chwilę obecną - nie przynosi

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Pięknie zdjęcia ! Wyglądacie na bardzo szczęśliwych aż miło się patrzy na takie zakochane osoby :) Jazda na rolkach w maseczce.... nie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Cudne wspomnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię raz na jakiś czas usiąść i po prostu oglądać zdjęcia z galerii, które zrobiłam np. rok temu. Mega wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zwyczajne zdjęcia są najlepsze! Ukazują tą zwykłą codzienność, która w sumie jest najważniejsza. Zawsze kiedy przygotowuje podsumowanie miesiąca na swoim blogu ogarnia mnie błogi spokój i radość. Cieszę się, że dzięki temu mogę wrócić do tych minionych tygodni i przeanalizować co się wydarzyło :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie:D Widać znajome tereny:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda, ten czas leci nieubłaganie. Te jedzonka wyglądają mega apetycznie, narobiłaś mi smaka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. oja, uwielbiam takie podsumowania! cudownie jest obejrzeć takie wspominki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia:) No niestety kwiecień był jaki był, ale trzeba się cieszyć z każdej najdrobniejszej rzeczy. Ja powoli wróciłam do pracy, zawsze to jakaś namiastka normalności, choć dalej jest dziwnie. Oby tylko było lepiej, a spacery bez maseczek były już na porządku dziennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jesteś bardzo wrażliwą i ciepłą osobą. Wspomnienie babci - cudowne, a zdjęcie na rowerze, w lesie - super! Chętnie będę zaglądać i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super! szczególnie przypadły mi do gustu makaronwe dania ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać takie podsumowania jeszcze jak jest tyle ładnych zdjęć 😉 super to zdjęcie na rowerze 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wpis do dowód na to, jak piękne zdjęcia można zrobić telefonem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki :) Lubię tego typu wpisy :)
    A dania makaronowe - aż ślinka cieknie :)
    No i jestem pod wrażeniem podciętych końcówek - wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, tyle dobrego jedzenia. Też robię często zdjecia kwiatom hehe.
    Też mam nadzieję na lepsze dni
    Obserwuję!

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne fotki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń