niedziela, 14 listopada 2021

0768. Toruń.

 Pod koniec października byłam na --> Wyjeździe integracyjnym z pracy.
Gdzie? w Toruniu. Ahh ! też byłam w szoku, gdy wybór padł na to miasto..
ale, ale - byłam tam pierwszy raz i jestem mile, pozytywnie zaskoczona.
Inaczej to miasto postrzegałam - inaczej je poznałam :)

Wyjazd integracyjny - z przedszkola. To jest dopiero przeżycie.
Przedszkolanki, nauczycielki przedszkola - jak kto woli..
też potrafią się świetnie bawić, bez obecności dzieci :)
"Wesoły autobus" był bez dwóch zdań, tylko godzina do rozpoczęcia wycieczki była kosmiczna,
bo 4:30 była zbiórka i wyjazd.

Mnóstwo zwiedzania, mimo iż deszcz wisiał w powietrzu..
podczas całego zwiedzania - deszcz złapał nas tylko pod koniec..
- Ale za to dzień drugi był - rewelacyjny.
* poznaliśmy historię miasta Toruń, odwiedziliśmy muzeum Twierdzy, 
byliśmy w browarze Olbracht - z którego po 4 kuflach wyszliśmy chwiejnym krokiem !
i z jeszcze lepszym humorem. 
* mieliśmy czas wolny - na integrację, na zwiedzanie miasta "po swojemu"...

Świetnie dobraliśmy się ekipą, ponieważ śmiechów nie było końca - aaa i zaskoczeń również.
Hotel był bardzo OK. choć daleko od centrum, co sprawiło, 
że po odwiedzeniu Ministerstwa śledzia i wódki - nie znaliśmy dobrej drogi powrotnej.
..ależ to była droga ! no i przede wszystkim integracja :)

- co działo się Toruniu, zostaje w Toruniu :) myśl przewodnia. (z przymrużeniem oka)

Odwiedziliśmy Planetarium, gdzie przenieśliśmy się w makrokosmos - dla mnie WOW ! 
cudowne miejsce i piernikarnia ! punkt obowiązkowy.
Braliśmy udział w warsztatach pierniczenia.

..a zresztą, co najważniejsze do utrwalenia - zapisałam :)
pamiątka na przyszłość jest. Zdjęć - równie dużo.


..przeżyjmy to jeszcze raz i Was zapraszam na spacer po pięknym Toruniu.





Kopernik ugościł nas prawidłowo :)
piernik + miód pitny









..czy prawdą jest, że nie ma opcji na stanie przy krzywej ścianie?
prawda ! nie da się po prostu.. - lecisz na .. twarz.






..ten słodziak Filuś podobno przynosi szczęście,
dlatego jest taki "zagłaskany" :)





..4 rodzaje piwek regionalnych z browaru Olbracht 
- mi osobiście posmakowało najbardziej piwo piernikowe.


Ulubiony widok w Toruniu.
Kiedy zrobiłam to zdjęcie, wiedziałam, że idealny podpis do niego to:
Toruń. Wielki człowiek Kopernik. Wstrzymał słońce ruszył Ziemię.

..ile raz przeszłam pod tym pomnikiem, tyle zrobiłam zdjęć. Dziwne "zboczenie".








Pomnik Flisaka, to miejsce które też mnie przyciągnęło bardzo.
Uroczy skrzypek - prezentował się rewelacyjnie, dodatkowo osiem żab,
które - gdy dotknie się wszystkie - będzie szczęście ;)



W każdym sklepie z prawdziwymi Toruńskimi piernikami unosił się zapach, 
który uwielbiam ! piękny, korzenny - "przyprawowy" :)





A Czy widzicie chwile zgrozy i "kogoś" na tym dachu ?


* Szczerze, chciałabym odwiedzić to miasto latem. Toruń zrobił na mnie dobre wrażenie, jest wart odwiedzenia. Wcześniej postrzegałam bardziej negatywnie - tylko przez opinię usłyszane...
teraz - mam swoje własne zdanie i .. Toruń warto odwiedzić.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnio w blogosferze Toruń jest bardzo popularny 😊 Piękne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Toruniu, ładne miasto :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Refined Interiors in Acharya Nagar, Kanpur is a top player in the category Interior Designers in the Kanpur. This well-known establishment acts as a one-stop destination servicing customers both local and from other parts of Kanpur.
    Furniture Manufacturers in Kanpur

    OdpowiedzUsuń
  4. The Home Healthcare Services in Delhi of your choice should be provided by a company that has been in the business for a long time. Newly emerging organizations should be avoided as their employees are not well equipped to handle difficult and demanding situations.
    Home Healthcare Services in Faridabad, Gurgaon
    Home Healthcare Services in Uttam Nagar
    Home Healthcare Services in Janakpuri
    Home Healthcare Services in Pitampura
    Home Healthcare Services in Rajouri Garden
    Home Healthcare Services in Nangloi

    OdpowiedzUsuń
  5. Toruń mam na liście miejsc do zwiedzenia!:)

    OdpowiedzUsuń