poniedziałek, 2 kwietnia 2012

066. Pokonaj siebie.

Nie ucieknę ! obiecuję to sobie ;p
mimo, że od tygodnia nie myślę o niczym innym
tylko jakby to zrobić żeby nie bolało i żeby nie widzieć co oni mi tam będą robić.
Tak właśnie boję się dentysty ! aaaa.
..no ale co mam zrobić jak boli i boli lecę na ketanolu a bywa tak, że z tego bólu
wybucham złością !
Jutro ten dzień i wielkie postanowienie - wyrwania zęba pod znieczuleniem THE WAND.
Może ktoś wie jak ta metoda działa? tzn. czy to coś boli ?







14 komentarzy:

  1. Myślę że każde znieczulenie jak nazwa wskazuje znieczula...ależ masło maślane;)...wiadomo co chodzi a to najważniejsze...ja pod koniec ubiegłego roku usunęłam, tzn dentysta usunął;)mi dwa zęby;( swoja drogą znów muszę się wybrać bo coś mnie pobolewa...jeśli miałabym wybrać to zdecydowanie usuwanie wolę bo krócej no i nie boli...no ale przecież wszystkich zębów sobie nie usunę, prawda;) ale do sedna, mam identycznie, jak pomyślę o dentyście to mnie skręca;( trzymam kciuki ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. o tak właśnie, dlatego też zdecydowałam się na usunięcie go żeby czasem boleć znowu nie zaczął. Dziekuję za wsparcie ;)

      Usuń
  2. też się boję dentystów, po prostu nie nawidze tam chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj....Bidulko:(((
    Poczujesz ukłucie zastrzyku a przy wyrywaniu chrupanie :)
    To jeszcze zależy,który to zębol i w jakim jest stanie :)
    Trzymam kciuki i daj znać jak poszło!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ..żeby tylko chrupanie ;p dziwne uczucie ! Dziękuję za wsparcie.

      Usuń
  4. Dasz radę, duża jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia co to za rodzaj znieczulenia ale pewnie boleć za bardzo nie bedzie:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety do tej pory nie wiem jak to działa, bo znieczulenie podali mi normalną strzykawką niestety :(

      Usuń
  6. ojej! Nie znoszę dentysty i boję się za każdym razem jak muszę tam iść.... brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że nie ma osoby które lubi chodzić do dentysty ;p

      Usuń