piątek, 30 stycznia 2015

0416. Wymiana/wyprzedaż książkowa u Kameralnej.

Takiego wpisu jeszcze nie było, a że wszystkiego trzeba w życiu próbować
to doszłam do wniosku - że dołączę :)
Taką kreatywną "zabawę" zorganizowała nam jedna z naszych blogowych koleżanek
--> kameralna
za co osobiście bardzo dziękuję, ponieważ również mogę skorzystać
z wymiany/wyprzedaży książkowej.
 
Tak jak kiedyś nie lubiłam czytać (w szkole podstawowej)
tak teraz to uwielbiam ! :)
..cała kolekcja Sparksa, mnóstwo książek inspirujących jak i innych
zapełniają mój regał tuż przy biurku -z tego jestem bardzo dumna.
Mimo to, kiedyś będę miała swoją wymarzoną ogromną ścianę książek !
..tak !! wezmę przykład z mojej Prababci i z wujka Jurka. :)
http://kameralna.com.pl/wymianawyprzedaz-ksiazkowa-u-kameralnej/
Wam do zaoferowania mam kilka książek właśnie z tego mojego wspomnianego regału.
Wszystkie przedstawione książki w skali trzystopniowej oceniam na stan idealny
ponieważ czytałam je raz lub niektóre z nich wcale z powodu braku czasu..
wymiana/wyprzedaż -te dwie wersje wchodzą w gre.
Obok tytułu napiszę cenę wraz z przesyłką ..
Przesyłka polecona ekonomiczna kosztuje 8,30 zł (waga do 1kg, gabaryt B)
 
 1. "Listy pisane miłością", James Patterson; stan - idealny, cena - 13 zł.
2. "Listy miłosne", zbiór 11 autorów; stan - idealny, cena - 13 zł.
 3. "Statek z papieru", Scott Spencer; stan - idealny, cena - 18 zł.
4. "Diablica na balu debiutantek", Linda Francis; stan - idealny, cena - 16 zł. -WYMIENIONA
5. "Służące", Kathryn Stockett; stan - idealny, cena - 25 zł (cena z książki 39,90 zł)
6. "Szczęśliwy dom złamanych serc", Rowan Coleman; stan - idealny,
cena - 25 zł (cena z książki 39,90 zł)
7. "Sekretnik", Katarzyna Michalak; stan - idealny, cena - 15 zł.
 
*W sprawie wymiany bądź zakupu czekam na maile na paula_93@vp.pl
 
Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Wymienię się chętnie za służące :)
    Zapraszam do siebie http://la-wendowo.blogspot.com/2015/01/kto-handluje-ten-zyje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale oryginalny pomysł! Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w 'pozbyciu'sie ksiazek :D I obys wymienila sie na cos fajnego :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, nie lubię "pozbywać" się książek :) ..jednak są to książki, których drugi raz nie przeczytam, a mogą komuś "wpaść" w ręce i przypadną do gustu :)
      ..ja wolę wracać do Sparksa i innych moich ulubionych autorów.

      Usuń
  4. Oj nie wiem czy potrafiłabym rozstać się z którąś z moich książek... a Sparksa po prostu UWIELBIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem tak bardzo przywiązana do swoich książek, że żadnej bym nie potrafiła wymienić na coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam mieć książki na własność i chyba nie umiałabym rozstać się z żadną z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł :)
    Ja jeszcze rok temu mówiłam, że nienawidzę czytać książki, a teraz zakup każdej nowej jest czymś super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się chętnie wymienię jeśli coś u mnie znajdziesz? może za "szczęśliwy dom złamanych serc"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wymienimy się za Służące? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy książka "Służące" jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  11. byłaby możliwość wymiany czegoś ode mnie (http://wickedannswonderland.blogspot.com/2015/02/wyprzedazo-wymiana-ksiazkowa.html) na "Diablicę na balu debiutantek"? ;)
    prosiłabym o odpowiedź na yogi.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń