wtorek, 4 sierpnia 2015

0504. ..ale wcale nie jest dobrze..

Jest ok ;)
..fala upałów, na którą wcale nie narzekam -ponieważ zdecydowanie wolę cieplejsze dni,
słońce o poranku nastraja pozytywnie, aż mam sporo chęci wstawania o tak wczesnej porze ;)
 
* i gdyby nie to, że nie byłam jeszcze w tym roku na basenie czy ogólnie nad wodą
-byłoby świetnie.
Wszystko przez pracę, za którą tak wcale nie jestem...
jednak, na razie muszę trzymać się tego co mam ! niestety.
 
Mogłoby być zdecydowanie lepiej,
inne otoczenie/ludzie/klimat ! sama sobie wybrałam - tak mam !
teraz się męcz .. to sobie powtarzam każdego dnia.
I wcale nie jest wewnętrznie dobrze, wręcz przeciwnie -mimo, że latam z uśmiechem na twarzy.
 





*humor staram się poprawiać nie myśląc o codzienności,
czytam, uczę się i "bawię zdjęciami"..




Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. Kochana, coś ten Twój humor ostatnio często jest taki nijaki. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni, że będziesz chodziła nie tylko z uśmiechem na ustach, ale i w serduchu, w myślach, w duszy:) Piękne te kwiatowe ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tak narzekają na te upały, a ja je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co narzekać! Przyjdzie zima - wszyscy będą mieć ból, że jest mróz i zimno. Bardzo ładne, kolorowe zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń