środa, 12 sierpnia 2015

0506. Rico.

Sąsiad. Pocieszny, przyjazny i taki piękny ! ;)
..Rico, ucieka do nas na każdym kroku, gdy tylko zauważy
że jego właścicieli nie ma w domu.
 
Ostatnio wieszając pranie, prawie nie padłam -gdy wyskoczył mi zza drzewek.
Pochodził, napił się wody - prosto z oczka wodnego ;p
poleżał na leżaku i pod nim..
i tak korzystając z okazji zrobiłam mu kilka zdjęć,
które później wysłałam jego Pani z dopiskiem "z pozdrowieniami z wakacji"
;)
 
*ogólnie kotów nie lubię, wolę psy !
na swojego nigdy bym się nie zdecydowała, jednak Rico jest tak piękny
-że on akurat przypadł mi do gustu ;)
 







Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Też wolę psy, ale mam także kota :)
    Fajny gość Cię odeiwdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo nie lubię kotów, psy uwielbiam, ale ten Twój sąsiad to jakiś wyjątkowo przyjazny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fantastyczny, uwielbiam koty :))

    OdpowiedzUsuń