czwartek, 30 maja 2019

0664. Piłka jest jedna, a bramki są dwie.

Sport u dzieci - coś wspaniałego.
Pasja, świadomość wyboru, zaangażowanie, regularne uczęszczanie na treningi.
Sport - znaczy wiele. Rozwija pod kątem fizycznym, ale i psychicznym.


Piłka nożna ! trener i te młode osóbki, które chciałyby być drugim Lewandowskim czy Messi..

Zauroczyłam się tym tematem, gdy M. zabrał mnie na pierwszy trening swoich podopiecznych. 
Grzeczni, posłuszni i Ci, którzy nie dojrzeli do swojego wyboru trenowania..

- wszystko było dla mnie tak ciekawe, takie nowe i zarazem trudne. 
Miło jest widzieć z boku, gdy grupa słucha swojego trenera z taką ciekawością
próbują podejmować się nowych zadań i nabierać doświadczenia.

Miłe uczucie, gdy w oczach swojego chłopaka widzę, 
że robi to co bardzo lubi. Lubi mało powiedziane, uwielbia :)
dodam - że jest w tym świetny !
..dzieje się tak, ponieważ wkłada w ten sport i w tą pracę całą swoją pasję, wysiłek,
pomysły i zaangażowanie.
To cieszy. Po czasie, nadal jestem pewna, że chcę Go w tym zdecydowanie wspierać :)

Wychodzi z tego - coś wspaniałego.
























* po pewnym czasie, miło jest oglądać tych małych "piłkarzy"
na dobrze zorganizowany turnieju, 
przy pięknej pogodzie i w miłym towarzystwie.



Waleczne serce ! tak mogłabym podsumować zaangażowanie większości
tych małych osób. 

Cudownie było spędzić niedzielny poranek i całe przedpołudnie na świeżym powietrzu,
z aparatem w dłoni, w obecności miłych osób i z M.

* tyle emocji, stresu i szczęścia. Moja ulubiona drużyna ! :)


Pozdrawiam.

1 komentarz: