środa, 5 czerwca 2019

0665. Fajne chwile - prosto z telefonu.

Miniony miesiąc maj przemknął mi jakoś przez palce !
..wyjazd na Komunię Świętą do Niemiec, sprawy związane z pracą dyplomową,
spotkania rodzinne i praca. 
* telefon jest zawsze pod ręką, stąd też mnóstwo ciekawych chwil złapanych w kadrze.
Chwile, które chciałabym zapisać - świetna pamiątka na przyszłość. Warto :)

Wszystko toczy się jakoś pomyślnie,
ale - w nerwach. Stres zwycięża !
Na chwilę obecną jestem 14 dni przed obroną.

..pamiątkowe, w ulubionym ogrodzie całego dzieciństwa..

..po pracy - codzienny widok w drodze do mieszkania..

..czas z Chrześnicą - bezcenny..

..Lenka..

..ogród w domu rodzinnym..

..Leon, kochana malutka mordka..

..podróże małe i duże - córeczka tatusia - mówili.. 

..zakazany owoc - grill prosto z balkonu..

..skoro ogród na balkonie to i żaby..

..chwile z Kuzynem..

..praca, praca - zajęcia tematyczne dla naszych dzieci..

..dzieci śpią, a ciocie tworzą pomoce - przy pomocy herbaty w deszczowy dzień..

..zakup miesiąca..

..po pracy się należy..

..jedziemy do Wyr !..

..ulubiona uczelnia..

..gdy widzisz siebie i myślisz "o niee"..

..Wyry - czas na Bitwę Wyrską..

..w upalny dzień jak najbardziej !..

..skrawek bitwy Wyrskiej..

..Ukochana, bo jedyna ! Mama..

..weekendowa ekipa moja ! tripowicze..

..ukochany ogród. Jedno miejsce, tyle wspomnień..

.. pamiątka z wyprawy..

..randka pod ratuszem..

..mój malutki staruczek..

..moja miłość wszędzie się wepcha..

..postanowiłam pić więcej wody ! i jakoś raz wyjdzie, a drugi raz wcale..

..miłość, miłość, miłość..

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Świetne chwile złapane w kadrze! Powodzenia na obronie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać swoją galerię na telefonie w poszukiwaniu miłych wspomnień :)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć już wyznaczoną datę obrony, ale niestety ostatni egzamin mam 25 czerwca :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta żaba jest prawdziwa?! *-* Ale zdjęcie..te oczy!
    Mega<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjęcia! Uważam, że mają w sobie najwięcej emocji :) Świetne :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Super uchwyciłaś te chmury na niebie w jednym zdjęciu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak łapać momenty! Telefon sprawdza się super, bo praktycznie zawsze mamy go pod ręką.
    Buziaki, obserwuję ;*
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś naprawdę cudowny miesiąc :)
    Dobrze, że znalazłaś czas na odrobinę przyjemności w tym szaleństwie nauki :)
    Powodzenia Ci życzę!
    A potem pięknych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kadry <3 Mam nadzieję, że obrona poszła po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne bardzo pozytywne ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fotki. Ja robię zdjęcia tylko telefonem, ponieważ nie stać mnie na aparat. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń