czwartek, 12 września 2019

0676. Współpraca - candybath.pl

Jakiś czas temu trafiłam na cudowny sklep,
wypełniony produktami - które zachwycają oko i węch. 
Po czasie zachwycania się, dostałam możliwość testowania produktów,
a przez to bliżej poznałam firmę.

CandyBath - kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała. 


Oczarowana jestem faktem, że w tym jednym sklepie znajdują się produkty firm,
które uwielbiam lub te, które chciałam testować, a były ciężko dostępne.
* Yankee Candle, * Balea, * Lush i wiele innych..

W całym asortymencie, między innymi znajdziemy takie produkty jak:
* kule, babeczki do kąpieli,
* produkty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i ust,
na stronie znajdują się również gąbki do makijażu oraz produkty do domu
czyli woski, świece.. 


Przesyłka, która do mnie dotarła na pierwszy rzut - pachniała zachwycająco !
..każdy z produktów był szczelnie zabezpieczony co jest dużym plusem.
Otrzymałam produkty z firmy:
* Balea oraz * Yankee Candle

Balea - są to niemieckie kosmetyki, stąd też nie miałam okazji ich testować.
Wybrałam sobie:
- żel do oczyszczania twarzy,
- żel pod prysznic,
- maseczka do twarzy,
- krem do rąk.

Po pierwszych stosowaniach: żaden z produktów nie zawiódł.
Produkty zachwycają zapachem szczególnie żel pod prysznic i krem do rąk, 
ponieważ są z jednej serii i o tym samym zapachu - owocu granatu.
Żel do twarzy rewelacyjnie oczyszcza, a maseczka peel-off również sprawdza się doskonale.

Każdy produkt opiszę bardziej w osobnym wpisie :)
Jest o czym pisać, bo warto !



Yankee Candle - znam i szanuję !! :) 
nie mogłam się oprzeć widząc te produkty w ofercie sklepu.
Wybrałam: zapach do auta i dwa woski zapachowe.
Produkty są już również używane i sprawdzają się bezproblemowo :)
Jeśli chodzi o woski - jestem fanką i uważam, że od przybytku głowa nie boli.
Zapach na wieczorny relaks - to jest to.

Zapachy wybranych produktów opiszę w następnym wpisie.


Podczas otwierania przesyłki cieszyłam się jak dziecko :) dosłownie.
Same przyjemności - dla ciała i duszy.



Osobiście uważam, że CandyBath jest to ogromna i przyjemna skarbnica 
- jeśli chodzi o wybór prezentu !
dla najbliższej osoby. Dla mamy, przyjaciółki, teściowej, siostry..
* Prezent z okazji urodzin, imienin, dnia mamy, na nowe mieszkanie lub po prostu z okazji świąt :)


* firmie CandyBath bardzo dziękuję za możliwość poznania ich kącika przyjemności,
na pewno zagoszczę nieraz - robiąc zakupy. 
Pewna jestem, październik i  grudzień to będzie to :)

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Napatrzyłem się na Balea w Bułgarii spory asortyment mieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę same fajne produkty, choć nigdy nie miałam okazji poznać marki Balea to czytałam o niej sporo dobrego :)
    Życzę miłego testowania i z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam pare kosmetykow Balea i ogolne wrazenie bylo ok :-) Chociaz niektore ich zele pod prysznic mnie troszke rozczarowaly :) Za to woski YC jak zawsze super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach... Muszę je wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te świeczki <3 Kosmetyków z tej firmy nie testowałam, ale może warto? :)
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. O Balea :) Uwielbiam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna współpraca, super że tak bardzo przypadły Ci do gustu te kosmetyki:* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mają w asortymencie nawet markę Lush? Z tego co czytałam to jest ona dość trudno dostępna w Polsce więc koniecznie muszę zajrzeć do tego sklepu! :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. super wspołpraca! ile doborci :D nic tylko testowac :D ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną paczkę dostałaś :) Gratuluję współpracy :) Żele Balea i ja bardzo lubię :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo lubie produkty Balea, jak tylko jestem w Niemczech u brata to zahaczam o drogerie z tymi produkatami :)
    Świetna paczka :*

    OdpowiedzUsuń