środa, 25 września 2019

0679. Wrzos, jako niezbędnik nadchodzącej jesieni.

Wrzesień. Sezon na wrzosy i wrzośce rozpoczął się na dobre.
Lubię je. Są delikatne, a te ulubione w kolorze białym i fioletowym :)


Na chwilę obecną wrzosy zdobią nasz balkon, dobrze komponując się 
z bluszczem i z lampionem w tle. 

O wrzosy w mieszkaniu zadbał M. robiąc tym samym miłą niespodziankę.

W planie mamy wybrać się po kwaśną ziemię i nabyć jeszcze kilka sztuk pięknych wrzosów,
aby umieścić je w nasze nowej donicy. Niech będzie tak po naszemu :)

* na chwilę obecną cieszymy się tym widokiem. Wieczory stają się przyjemniejsze,
bo z tym stwierdzeniem, że mamy już jesień - musimy się zgodzić.










Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Prześliczne ujęcia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzosy mają dla mnie sentymentalny symbol- symbol mojego pierwszego, odnalezionego miejsca na ziemi. Jak tylko zamieszkałam w moim małym mieszkanku samodzielnie, kupiłam sobie dwa małe wrzosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem wrzosu, ale niestety mam mało miejsca w pokoju aby go postawić :( Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. The flower is amazing, so pretty!
    Just love it! <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń