wtorek, 7 lipca 2020

0717. Fajne chwile - prosto z telefonu.

Wakacyjny miesiąc, czas - start ! 
* nawet jako osoba dorosła, wakacyjny miesiąc odbieram jakoś tak lżej, lepiej :)
----------------------------------------------
Czas podsumować czerwiec ! który był bardzo rodzinny.
Burzliwy pod względem pogody.. mnóstwo deszczowych dni,
żeby zaraz po tym była piękna tęcza i słońce.

Okrągłe urodziny najważniejszego Mężczyzny w moim życiu !
- każda Córka wie o kim mówię ;)
- sobotnie urodziny spędziliśmy miło, a w niedziele z rana 
Tata wywiózł nas na pole truskawek - tyle dobroci w jeden dzień..
a to nie wszystko - tamtej niedzieli z Holandii wrócił mój Brat,
jedyny, niemożliwy - z którym kłócę się i tęsknię za nim zarazem. 
..a dwa tygodnie później weseliliśmy się u mojego Kuzyna, 
a Chrześniaka mojej mamy :)
* co to był za weekend ! i pogoda jakby na zamówienie.

Miesiąc zakończyłam razem z M. i Jego dużą drużyną małych zawodników.
..przeżyjmy to jeszcze raz..

..to znak, że lato !

Solenizant !

Chrześnica mi rośnie jak na drożdżach ! jak to dobrze być młodą Matką Chrzestną ;)

..Bratanica z Wujkiem ;)

..jakby cofnąć - 7lat wstecz..

Miłość !

Lenka..

Rodzina ! - tego wieczoru, do naszego składu bardzo brakowało naszego Matiego,
oj bardzo.. 

..M&M..

..niedzielny poranek, zaraz po deszczu..

..zbiory :)

Leon zawodowiec ! uśmiech na całe zło :)

..jest i On. Mój Brat !

..ulubione śniadanie..

..słońce, żeby zaraz mógł spać deszcz ! i tak przez pół miesiąca..

..ale na spacery udało się wyskoczyć..

..nad stawek Barlickiego..

..przekąski ! ;)

..ulubione miejsce w Opolu..

To oznacza jedno - sobota.

Chrześnica ! w minionym miesiącu dane nam było częściej się widzieć..

..obiad..

..to ten piątek, kiedy jechaliśmy do mojego rodzinnego domu w deszczu,
po to - aby w sobotę wyszło słońce na tej wielki dzień..

..Wesele ! 
Po lewej stronie na zdjęciu jest moich dwóch kuzynów zgadnijcie jak to ?
taaak, Brat - bratu udzielał ślubu :)

..nasza rodzinka, bez jednego M.

..wesele..

..pyszności..

..nowo poznani znajomi :)

..M&M..

..pamiątkowy magnes, już na lodówce..

..nasze plony ;) - balkonowe !

..w samym centrum Opola takie widoki.. biedactwo !

..dla dzieci wszystko !

..mistrze świata !

..w górę szkło, wypijmy za błędy ! a tych ostatnio dużo..


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. piekne zdjecia zwlaszcza piesek mnie urzekl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super 😊 chwile pełne pozytywności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia
    Polecam wywołać wtedy ma się masę wspomnień na papierze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie rodzinkowo <3 Zyczę wszystkim dużo szczęścia i miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się działo u Ciebie. Sto lat dla Taty! Wszystkiego najlepszego dla Młodych!

    Pozdrawiam,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rodzinne chwilę;) sporo się u Ciebie działo w tym czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak u Ciebie fajnie, tak rodzinnie i pozytywnie! <3

    Moje ostatnie kadry z telefonu to multum zdjęć notatek na studia :D Aczkolwiek teraz archiwum zapełniają piękne ujęcia krajobrazów i natury.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie rodzinnie. Bardzo sympatyczne zdjęcia. Podoba mi się ostrość kolorów. Mam nadzieję, że lipiec i sierpień będą ładne i nie tak gorące. Życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło popatrzeć na twoje zdjęcia takie ciepłe i rodzinne :) Ja wakacji w tym roku jeszcze nie poczułam, marze o wyjeździe nad wodę i takim weekendzie pełnym relaksu i błogiego lenistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie throwbacki zdjęciowe ;D rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie poznać Waszą rodzinkę :) Super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń