środa, 5 sierpnia 2020

0718. Fajne chwile - prosto z telefonu.

Lipiec minął za szybko zdecydowanie.
Był to nasz wakacyjny miesiąc..
Czas spędziliśmy poza mieszkaniem - odwiedziliśmy nasz Polski Bałtyk
i nasze Polskie Góry. - o tym szykuję osobne wpisy.

Nie zaprzeczę, że folder minionego miesiąca tonie w zdjęciach z naszego wyjazdu..
ale, ale - znalazło się też kilkanaście zdjęć z innej beczki :)

* zaczynając od przyjemnie spędzonego weekendu w Turawie,
gdzie urodzinowy weekend spędzała moja Ciocia.

* odwiedziłam też dom rodzinny, gdzie nacieszyłam się Bratem
który właśnie wtedy przyjechał do Polski,
a mną nacieszył się nasz rudy przyjaciel Leon :)
..spędzając weekend w rodzinnym domu, poszłam z moją Rodziną na II turę wyborów,
a tata - tradycyjnie zabrał mnie na wycieczkę rowerową ścieżkami naszego miasteczka.

* odwiedziłam ukochane Wyry, co ważne.

..a więc, przeżyjmy to jeszcze raz..

..w drodze do Turawy, takie widoki zachwycają..

..nowo poznany Wujek i jego gadżety, do tworzenia klimatu - istnie wakacyjnego..

..Turawa..

..weekend z Neo..

..to jest to ! strzelające drzewo, zapach dymu i smak kiełbaski z ogniska..

..na te letnie wieczory - polecam..

..nasze śniadania..

..nasze obiady..

..niedziela..

..mój M. najlepszym fotografem ;)

..pamiątkowe ! ;)

..pomysłowe obiady ciąg dalszy..

..Kuzynki..

..nasze ulubione smaki..

..spełniona niedziela..

..uczty niedzielnej czas..

..z wycieczki rowerowej z Tatą - park i fontanna mojego dzieciństwa..

..Mój przyjaciel !

..makarony, makarony..

..moje rodzinne miasto i ścieżki parku wydeptane tyle lat przeze mnie
- jedna z dróg do szkoły Podstawowej..

..rodzeństwo !

..jaki dzień, taka uczta..

Lecą te dni.. szybko, za szybko..

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Miłe wspomnienia, no i zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bylam na ognisku hihi. Fajnie, że bylaś i w górach i nad morzem. Ja byłam nad morzem tylko, ale było superr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix zdjęć :D Psiaki są urocze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna z Was para:) a Ty wyglądasz jak nastolatka młodziutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ognisko, jak ja dawno nie byłam na takim ognisku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Cudownie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń