sobota, 8 maja 2021

0763. Przesyłka CBD - Revers Cosmetics.

 Kiedy zaczął się wielki szum o CBD, szczerze powiem - też chciałam poznać jakikolwiek produkt 
z tym składem.. jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od Revers Cosmetics wypełniona po brzegi produktami - nowościami. Radości nie było końca :)

Olej konopny CBD - na który jest teraz wielkie boom !
Aaa dobrze. Jest to legalna i najważniejsza substancja aktywna medycznej marihuany oraz konopi.
CBD ma wiele właściwości terapeutycznych, m.in.:
- przeciwnowotworowe, przeciwutleniające,
- przeciwzapalne, przeciwbólowe,
- przeciwbakteryjne, dermatologiczne, itd.

Co ważne ?! produkty są w 100 % WEGAŃSKIE ! :)


Jest to oczyszczający płyn micelarny z naturalnym olejem konopnym z CBD,
który jest bezzapachowy - co jest jego plusem :)
dokładnie zmywa makijaż i działa łagodząco, nawilżająco. Za to się polubiliśmy :)
Jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Produkt ten nie zawiera alkoholu i nie jest stosowany na zwierzętach.
Jest wydajny i .. ma dużą pojemność.



Pielęgnacyjny balsam do ust, który jest zupełnie bezzapachowy - ale nawilża odpowiednio.
Przeznaczony jest do całorocznego stosowania. U mnie sprawdza się aktualnie,
ponieważ nosząc 8 godzin w pracy maseczkę i poza nią usta mnie pieką dość mocno...
Balsam mam pod ręką więc staram się stosować go kiedy tylko mogę.
Nawilża i pozostawia delikatny połysk, bez koloru - co ważne.



Maska do włosów, której nieco się bałam, że będę miała przetłuszczone włosy..
ale, ale.. wcale tak nie jest. Włosy mam dość zniszczone od prostownicy.
Maska wygładza i nawilża, przez co włosy nie wyglądają na suche.
Maska odżywia, ale też ułatwia rozczesywanie włosów.
Osobiście nie stosuję jej przy każdym myciu włosów,
a swoje włosy myję co dwa dni.


Regenerujące serum do włosów, to produkt z którym bardziej niż z maską polubiłam się :)
Wzmacnia włosy, również ułatwia rozczesywanie. Nawilża i regeneruje końce.
Wiadomo, czy moich zniszczonych końcach to plus - kiedy produkt sprawia, że nie wyglądają sucho.
Produkt nie obciąża włosów - co jest bardzo ważne :)
Stosuję go po umyciu włosów, na jeszcze wilgotne.
Zauważyłam, że odkąd stosuję to serum, to włosy nie elektryzują się ! :)
Plus dla produktu za dozownik - spray.



ulubieniec ! polubiliśmy się od pierwszego użycia.
Ma właściwości pielęgnacyjne i ochronne, najlepiej sprawdza się w przypadku cery tłustej
ze skłonnościami do gromadzenia zanieczyszczeń.
Poprawia nawilżenie skóry, łagodzi podrażnienia,
poprawia i wyrównuje koloryt skóry odżywia i wygładza skórę.
Dobrze sprawdza się też przy nakładaniu punktowym na niedoskonałości.
Duży plus za pipetę ! - uwielbiam takie dozowanie produktu.



-------------------------------------------
Miło i ciepło zrobiło mi się, gdy moim oczom ukazał się owinięty dokładnie w folię zabezpieczającą
puder, który ostatnio przyszedł w rozsypce.

Revers, dziękuję o dbanie o ludzi :)
..bardzo zależało mi na tym pudrze, ponieważ poprzednio był odpowiednio dobrany kolorystycznie 
i pasował do podkładu, który testuję.
Poznajemy się z tym produktem bliżej.. czas pokaże naszą dalszą relację. 
Dam Wam znać.
Zaskoczenie było ogromne ! :) kiedy zobaczyłam ten produkt i to w całości.



zawartością paczki jestem oczarowana i mile zaskoczona,
Dziękuję za możliwość poznania Waszych kolejnych nowości i przede wszystkim CBD !
który teraz jest taki topowy. Teraz już wiem o co tyle szumu.
Warto !! z całej paczuchy 4/5 przypadły w moje gusta.
Coś wspaniałego.

Mieliście do czynienia z olejkami CBD?

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Świetna zawartość paczki:) Ciekawe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka! sama chętnie bym wypróbowała kosmetyki z CBD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nic od nich nie miałam, ale chętnie się z serią CBD poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z CBD teraz mega na topie :) bardzo fajna zawartość paczki.

    OdpowiedzUsuń