czwartek, 14 lutego 2019

0654. Kropla miłości.


Przypadki są fajne?
Zdecydowanie. Historię naszego poznania zostawimy dla siebie :)

..ale odrobiną szczęścia warto się dzielić
I w ten dzień miesiąca Luty - życzę dużo miłości, każdemu z osobna.
Kochajmy się zawsze, nie tylko od święta :)




Mój M. 
Macio ! Maciuń ! Ukochany, Jedyny.
Najlepszy Przyjaciel ! najwspanialszy Chłopak !

z którym los połączył mnie przypadkiem,
a że przypadki "są fajne" - to "jest fajnie"

Ciekawie. Każdy dzień taki nasz. Tak zupełnie inny,
tworzący dla nas nową wspólną kartę, a tym samym historię.

Niby tak krótko razem, a jednak nieco długo..
tyle już dni, miesięcy, a nawet ponad rok !
Każda miła chwila, cudowne wspomnienia,
każdy letni dzień.. a nawet ten zimowy !
każde wyjazdy - i polubienie Ikei :)
urządzanie mieszkania, a przy tym sprzeczki i strach o kuchnie.
- a teraz jest to NASZE MIEJSCE, do którego uwielbiamy wracać.
Tyle nerwów, a teraz się z tego śmiejemy.
Bo najważniejsze, to trafić na swojego człowieka ! :)
Jesteśmy różni, a zarazem tak podobni..

Z góry przepraszam Cię za mój nieokrzesany charakter,
jednak humorki ma każdy :]
Chwalę i podziwiam Twój silny charakter, w każdej ciężkiej sytuacji..
ale po burzy zawsze wychodzi słońce. Nam często ono sprzyja :)

Bądźmy zawsze dla siebie.
Żyjmy w szczęściu i miłości.
W zgodzie z rodziną i przyjaciółmi.
Wspierajmy się, doceniajmy i twórzmy ciekawą przyszłość.
To jest piękne.
(taaak.. musiałam kiedyś napisać ten wpis!)
w końcu !



Macio, z tego miejsca DZIĘKUJĘ CI 
za każdy dzień, za każdą chwilę !
złą, dobrą ! :)  jesteś moim największym wsparciem i motywacją.
Wdzięczna Ci jestem, że w trudnym okresie, zaciskasz zęby 
i motywujesz dalej :)
Nas, razem ! razem zawsze damy radę.

Będę się starać być dla Ciebie też dobrą,
żebyś z mojej strony również czuł wsparcie !
żebyśmy tworzyli dobrą drużynę..
aby każdy dzień był pogodny i wart dobrych wspomnień.
Nasze dni. Bo już każdy rozpoczynamy wspólnie. 
To jest piękne. 
Dziękuję i Kocham !









- Z Tobą nawet zakupy spożywcze idą mi lepiej :)

* wpis osobisty, pamiątkowy.

.. "ja nie szukam, ja wszystko mam!
Teraz trzymam to w rękach, bo nie chcę wypuścić już nic"..
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Przecudowne zdjęcia! Razem wyglądać ie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna z Was para! Życzę Wam samych radosnych, cudownych chwil spędzonych razem oraz dużo miłości ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękni Wy i ślicznie razem wyglądacie :). Kochajcie się jak dwa wariaty i cieszcie wspólnym życiem :)

    OdpowiedzUsuń