sobota, 28 marca 2020

0701. Femme Luxe - zamówienie.

Sklep internetowy FemmeLuxe w swojej ofercie posiada ubrania jak i dodatki, 
np. torebki, buty, akcesoria kosmetyczne, okulary itp. 

* przesyłka, dotarła do mnie szybko !
(patrząc na to, że jesteśmy w czasach panującej pandemii, a przesyłka szła z zagranicy
ładnie zapakowana, a każdy ciuch - był solidnie schowany w osobnej folii z metką.

Mnie zauroczył szeroki wybór sukienek, koszulek.


Moje pierwsze wrażenie:
Po wypakowaniu ubrań, byłam bardzo  mile zaskoczona jakością !
Materiał jest porządny, nie mechaci się po czasie użytkowania.
Uwagę zwróciłam na obszycia i zamek .. jeśli chodzi o te szczegóły, 
to zdecydowanie mogę stwierdzić, że są one dokładnie dopracowane :)
* zresztą wszystko można zobaczyć na zdjęciach niżej,
w celu lepszej jakości - można kliknąć w fotografię.

Sklep:
Na stronie sklepu Femme Luxe można się łatwo odnaleźć.
Wszystko jest posegregowane kategoriami - od koloru.. po różne okazje.
W sklepie znajdziemy różne rozmiary - każda z nas wie w jakim czuje się najlepiej :)
Osobiście z rozmiarówki jestem bardzo zadowolona, bo nie kryję, że bałam się
iż nie trafię.. a jednak - udało się, wszystko pasuje jak ulał ! :)




- bardzo fajna jakościowo koszulka, świetnie pasuje do zwykłych jeansów.
Klasyczna, czarna. Idealna długość rękawka.






Jest to koszulka o niestandardowej długości, ponieważ sięga lekko za pępek. 
Bardzo podoba mi się do spodnich z wysokim stanem.
Świetnie sprawdzi się też do stylizacji na rolki.







Można powiedzieć - czarna mini. Jednak swoją uwagę przyciąga niestandardowym
odcięciem na ramionach.
Jest wykonana z bardzo przyjemnego materiału, który dopasowuje się do ciała.
Zamek jest bardzo solidnie wykonany - wygląda elegancko.
Odpowiada mi długość sukienki i bardzo podoba mi się opcja z wycięciami na ramionach,
jest przez to inna - niż zwykła standardowa mała czarna.







To jest sukienka, którą do koszyka wrzuciłam jako pierwszą.
Po prostu chciałam ją mieć ! czarna - klasyczna..
..do opalonej skóry będzie idealna :)
Ciepłe, letnie wieczory - wyjście na grilla.. do tego wygodne buty, katana w rękę..
Materiał bardzo przyjemny, dopasowuje się do ciała.
Jest prosta, wygodna.. czekam tylko na te cieplejsze, letnie i lepsze dni.





Plusem firmy jest sprawny kontakt drogą mailową
oraz w razie gdyby coś nie pasowało - możliwy jest zwrot.

Firmie Femme Luxe bardzo dziękuję za możliwość poznania ich sklepu i produktów.

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. I love the babe black tshirt!
    Stay home, Stay Safe! http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @wonky.pots

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się sukienka z odkrytym ramieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie! Najbardziej podobają mi się sukienki, super w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przeglądałam asortyment sklepu, ma fajne rzeczy. Ostatnia sukienka bomba jak dla mnie. Ta z wyciętymi ramionami nie ściąga się przy podnoszeniu, albo nie ciągnie?
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne ! mi osobiście podobają się komplety dresowe i dodatki :)
      Rękawki sukienki przy podnoszeniu też nieco idą w górę, ale w niczym to nie przeszkadza. Na początku bałam się, że po prostu je porwę - ale materiał okazał się być bardzo współpracujący. Jest OK :)

      Usuń
  5. Mega zamówienie, mają super te ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia sukienka świetna! Idealna na imprezę :). No i oczywiście zazdroszczę figury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te koszulki bardoz fajne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie prześliczne te rzeczy, sumie ki podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zamówienie., Dziś dotarła do mnie ta sama sukienka z wyciętymi ramionami, jest genialna! T-shirt z sercem miałam, ale oddałam szwagierce, bo ja nie czułam się w nim zbyt komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wybory i bardzo podoba mi się ta ostatnia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyglądasz w każdej rzeczy;) mega kobieco i wdzięcznie:)

    OdpowiedzUsuń