środa, 1 lipca 2020

0716. Femme Luxe - zamówienie.

Ostatnie moje zamówienie było klasyczne,
postawiłam na zwykłe koszulki, które pasują do jeansów, 
które jak dla mnie są najwygodniejsze.
Do długich czy krótkich spodenek - takie koszulki pasują jak ulał.


T-shirt coral 'California' > klik <
Koszulka w kolorze koralowym z napisem California,
bardzo miły materiał, dokładne wykonanie koszulki i printu.

Wybrałam ją zdecydowanie za kolor !
u mnie świetnie sprawdza się do ciemniejszych jeansowych krótkich spodenek,
przód lekko wsadzony w spodnie.




T-shirt blue 'Santa Clara' > klik <
Ta koszulka już jest u mojej mamy.
Materiał i wykonanie jest idealne ! kolor delikatny, niebieski. 
Plusem koszulki jest krój, ponieważ przód jest krótszy,
tył - dłuższy. Na mnie zdecydowanie za duża ;)

* Mama jest zachwycona.




T-shirt black 'La Femme' > klik <
Porządny, grubszy materiał.
Print jest wykonany bez zastrzeżeń. 
Koszulka również powędrowała do mojej mamy - myślę,
że świetnie sprawdzi się podczas wakacyjnych wieczorów.


T-shirt grey > klik <
klasyk. Takiej koszulki potrzebowałam.
Zwykła szara z kieszonką po prawej stronie.
Dobrze wykonana, przyjemny materiał.
* planuję zamówić taką samą w białym kolorze. Klasyki sprawdzą się zawsze :)




Zamówienie czterech koszulek było opcją idealną :)
Uważam, że koszulek nigdy dość,
klasyki sprawdzą się zawsze, a te z printem idealnie będą pasować
na wakacyjne wojaże :)





Wam która najbardziej przypadła do gustu ?
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Pierwsza oraz druga koszulka najbardziej mi się spodobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza koszulka wymiata
    chyba też ją zamowię

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia bluzka najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i druga koszulka to taki ukłon w stronę lat 90-tych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze...? Ciężki wybór. Każda jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z koszulek wygląda fajnie, ale chyba jednak ta 1 jakoś tak najbardziej wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te koszulki. Lubię też nosić takie luźne, wygodne. Ładne nadruki.

    OdpowiedzUsuń