sobota, 20 czerwca 2020

0715. Nasz balkon.

Na 8 piętrze, mały - obecnie mocno zmoczony deszczem,
ale jest ! nasz balkon :)

Z domu rodzinnego bardzo brakuje mi ogródka,
gdzie mogę wyjść, usiąść - spędzić miło czas z rodziną.. 
wygrzać się na słońcu, a popołudniu na huśtawce ogrodowej popracować przy laptopie..


Tutaj, gdzie jesteśmy obecnie razem z M. mamy balkon. Jak dobrze, że jest :) 
znalazło się miejsce na kwiaty, sałatę, pomidorki,
a nawet na miętę, ulubioną lawendę i .. inne ziółka :)

..a co najważniejsze - jest tutaj miejsce, aby wypić dobrą kawę "pod chmurką" :)


Nasze przyjemne miejsce uzupełniają lampki solarne i lampiony.
Uwielbiam ten klimat wieczorną porą :) jest cudownie.
Tworzy się spokój, harmonia i po prostu relaks.

Balkon umieszczony jest od wschodu - świetna opcja.
Poranki umilają nam wspaniałe wschody słońca.




Doceniamy to co mamy, że możemy wyjść - zaczerpnąć świeżego powietrza,
a nawet podczas lekkiego deszczu możemy cieszyć oko, bo - 
mamy zadaszenie w postaci balkonu sąsiadów z góry :)
..z balkonu najlepsze są jednak warzywa i ..zapach lawendy :)




















W ogóle nie zachwycam się kolorowymi kulkami ledowymi,
jednak tak bardzo chciałam tego typu gadżet ! cóż.. na półkach sklepowych zostały te kolorowe,
a zwykłe białe gdzie ? wykupiliście :)
- jak się nie ma co się lubi ?

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. To się lubi co się ma :)
    Śliczne kwiaty! Mam nadzieję że też będę miała balkon za jakiś czas bo niestety nigdy nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne to wygląda. Ja balkonu nie mam. Mam mini ogródek

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty i bardzo ładnie zaaranżowany kącik. Na balkonie można stworzyć prawdziwą zieloną oazę. My hodujemy na nim też zioła, pomidory, rzodkiewki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe miejsce, ja niestety nie mam ręki do kwiatów/roślinek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały balkonik i wyjątkowe ujęcia! :) Ja muszę przyznać, że nigdy nie miałam podwórka, zawsze miałam tylko balkon... a teraz i jego nie mamy. Bardzo brakuje mi takiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupilam jeszcze swiatelek na balkon takze to nie ja wykupilam;:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne roślinki! Świetnie zagospodarowana przestrzeń. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bratki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieć balkon mieszkając na osiedlu to prawdziwy luksus. Niestety my nie mamy. Ślicznie u Ciebie z tymi kwiatami. My mamy okno na południe. Jak jest patelnia to nawet otwarcie okien na ościerz nic nie daje.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń