niedziela, 16 maja 2021

0764. Wrocławskie Zoo.

 Jakiś czas temu, bo w pierwszy majowy weekend - rodzinnie odwiedziliśmy Wrocławskie Zoo.
Jak to w weekend majowy bywa, pogoda nie dopisała, ale przez to było mało ludzi,
ale mimo tego, ciągle byli :) masło maślane.
Rodzinnie, bo do Wrocławia jechałam z rodzicami. Teraz doceniam takie chwile jeszcze bardziej :)
Uważam, że na takie wycieczki nie ma wyznaczonej bariery wiekowej.
Rodzice, to rodzice ! zawsze będę ich córką, a odwiedzenie zoo nie jest tylko dla dzieci,
ale dla nas dorosłych było fajną opcją, ponieważ zrobiliśmy tamtego dnia
dobre kilkanaście kilometrów, dotleniliśmy się i wypiliśmy smaczną kawę.
Był deszcz, ale zza chmurki czasem zajrzało słońce.. przecież z cukru nie jesteśmy,
a zwierzątka i tak zobaczyliśmy. 
Piękne to miejsce ! Wrocławskie zoo i oceanarium odwiedziliśmy pierwszy raz.
Czy polecam ? bardzo ! :) 
- zarezerwujcie sobie cały dzień. Ubierzcie wygodne buty,
zabierzcie przekąski i wodę. Uśmiech na twarz i udanej wycieczki :)




























Uwaga ! uwaga.. zagadka - czy ktoś na zdjęciu wyżej,
wśród zieleni i pięknej otoczki widzi niedźwiedzia ? 
- też zauważyłam go po jakimś czasie,
ale za to tak baaardzo się nim zachwycałam jaki to mądry, że chowa się przed deszczem i ludźmi :)


..wejście do afrykarium/ oceanarium - co prawda, to prawda
wystaliśmy swoje, ale warto było :)
..a dla tych, którym zimno i którym wolno - można postać przy grzańcu.




Na każdym kroku zachwycała mnie roślinność.
Wszystko dopracowane i zadbane. Każde miejsce, miało odpowiednio dobrane rośliny, 
co robiło ogromnie pozytywny efekt. 



Warto spędzać czas z rodziną, bo wspomnień nikt nie może nam odebrać :)
to był bardzo udany dzień, wspaniała wycieczka.
Nie zawsze musimy wybierać się do zoo, gdy świeci słońce.

Maj, piękny maj. Bzy, konwalie.. a gdzie słońce?

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam we Wrocławskim zoo, a w oceanarium jeszcze w ogóle. Muszę się tam wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję być we Wrocławskim ZOO i bardzo mi się podobało, szczególnie oceanarium

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocławskie zoo jest świetne! Byłam raz i na pewno jeszcze kiedyś się wybiorę

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę we wroclawkim zoo byłam jako mała dziewczynka. Jakoś nigdy mi nie po drodze tam ale muszę się wybrać do oceanarium w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie udało mi się tam wejść, zawsze jak przyjechałam to kolejki kilometrowe, ale może wreszcie mi się uda, bo piękne zwierzęta : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mam ochotę wybrać się do zoo we Wrocławiu, ale wciąż mi się nie udaje:/ Piękne zdjęcia, ma się wrażenie że zwierzęta wcale nie są zamknięte:) Niedźwiedzia znalazłam, ale gdybyś nie napisała na pewno bym go nie zauważyła xD Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Titanium Arcade Mini Game Console Launches With 6
    This miniaturized game console is the ultimate game console for Nintendo fans. The titanium hammers T-Type titanium necklace mens Arcade Mini rainbow titanium allows players to play classic titanium network surf freely Genesis and titanium scooter bars Mega Drive arcade

    OdpowiedzUsuń