sobota, 15 października 2022

0785. Mydliszka - pracownia mydła.

 Mydliszka - to pracownia mydła (i nie tylko) .. to vegańskie kosmetyki,
w których znajdziesz spokój, łagodność, relaks, nawilżenie, czystość.
- To, czego wiele z nas szuka w tym momencie życia. Tak sądzę.



Jakiś czas temu otrzymałam piękną przesyłkę, która już zachwyciła małymi detalami.
W środku znalazłam - wiele dobroci. Dobroci dla duszy i ciała :)
-------------------------------------------------
Poznając bliżej sklep Mydliszka, zwróciłam uwagę na to, że w swojej ofercie posiadają
- mydła, szampony, 
- szeroko rozwiniętą ofertę produktów do pielęgnacji, 
- świece, woski,
- produkty do sprzątania,
- oleje,
- hydrolaty,
- sole, kwasy, glinki,
- masła,
- olejki eteryczne 
oraz produkty prezentowe.



W przesyłce znalazłam Tartę dyniową, która nadaje się idealnie do kominka na jesienne,
deszczowe wieczory, które spędzam obecnie pod kocem z kubkiem grzańca w ręce.
Nuty zapachowe: imbir, brązowy cukier trzcionowy, goździk, cynamon,
syrop klonowy, wanilia.
Uważam, że zapach nie jest przesadzony, jest łagodny, jesienny.
* Zapach ten można nabyć w postaci świecy sojowej oraz wosku do kominka.
> klik <




Glinka biała, to produkt - nad kupnem którego zastanawiałam się - i na tym się kończyło..
byłam chętna na przetestowanie, ale bałam się. I takie są fakty.
Los zdecydował za mnie :) 

Jest to jedna z najdelikatniejszych i uniwersalnych glinek.
Szczególnie polecana jest do skóry suszej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień
oraz zmęczonej i dojrzałej. 
W swoim składzie posiada KOALIN, który delikatnie oczyszcza i pielęgnuje,
działa przeciwzapalnie. 
Sprawdzi się również w przypadku cery tłustej i mieszanej oraz trądzikowej.

Polubiłam się z nią - od pierwszego użycia. ! > klik <


Jako, że MYDLISZKA - pracownia mydła - to nie mogło zabraknąć po prostu.. Mydła :)
O. Jakie to proste ! :)

Postawiłam na takie, od którego oczekuję wiele dobrego,
które dotychczas używałam z innej firmy i byłam zadowolona ale..
Mydło węglowe czarne - nie zawiodło, wręcz przeciwnie.
Zrobiło swoje ! podtrzymało dobre imię firmy.

BARDZO DOBRZE OCZYSZCZA ! - sprawdziłam to, przed tymi dniami,
kiedy zazwyczaj pojawiało się "coś".. i o dziwo, nie wyszło nic :)
działa przeciwbakteryjnie.
* nie wysusza skówy !
W swoim składzie posiada olejek z drzewa herbacianego,
który działa przeciwzapalnie i przeciwgrzybiczo.
Mydło jest szczególnie polecane do cery trądzikowej !

Szczerze mówiąc, ten produkt zachwyca. Jest jednym z moich ulubieńców tej przesyłki.
> klik <




Pomadka soczysta, jak nazwa wskazuje taki też efekt pozostawia na ustach.
Nawilża, zachwyca przyjemnym cytrusowym zapachem.
Świetna do torebki i do codziennego użycia.
> klik <



Hydrolat z Aloesu, to produkt, który brzmiał dobrze i tym zachęcił.
Aloes, który ma same dobre wartości: lecznicze, pielęgnacyjne i łagodzące..
..a o tym przekonałam się nie raz :)
Ma bardzo przyjemny zapach. Przynosi komfort i uczucie świeżości.
Uwielbiam go podczas wieczornej pielęgnacji !
Zachwycam się ! podobnie jak glinką białą i produktem niżej..
jakby to powiedzieć - trzech wspaniałych !
> klik <



Świeca sojowa - upiekłam kwaśne jabłko,
jako go nie lubić ? - przecież to zapach ulubionego ciasta.
Szarlotka ! każdy z mojej rodziny potrafiłby odpowiedzieć jednogłośnie.

Fanką świec jestem nie tylko w okresie jesień - zima, ale cały rok.
Wiadomo, teraz szczególnie, więc stawiam na zapachy, które umilą te wieczory.
Dodam o knocie, który jest drewniany, a przy paleniu świec daje odgłosy palonego drewna w kominku.
Coś wspaniałego. 

Świeca, maseczka, hydrolat, grzane wino, książka/ blog 
czy jest coś lepszego na jesienne wieczory?

> klik <


Pracownię Mydliszka poznałam z tej dobrej strony, myślę -że tej drugiej nie ma.
Z całego kartonika przyjemności, znalazłam trzech ulubieńców - są to produkty,
po które sięgam z uśmiechem na twarzy :) 
i uważam, że tak powinno być. 
Produkty do pielęgnacji, powinny cieszyć - zachwycać swoim działaniem 
i sprawiać, że chce się ich używać, że widać efekty ich działania.

* Do mojego serducha trafia Hydrolat Aloesowy, Glinka biała i świeca sojowa !

Uważam, że z produktów wyżej wymienionych można stworzyć świetny podarunek 
dla Mamy, Przyjaciółki, osoby bliskiej.
Z jakiej okazji? z okazji urodzin, ważnego osiągnięcia celu lub po prostu od serca. :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. A ja bym chętnie wypróbowała tę soczystą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe produkty, każdy mnie zaciekawił, widać bez firma jest warta poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, wypróbowałabym ten hydrolat :)

    zofia-adam.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń