wtorek, 9 października 2012

0186. Zbyt mało czasu.

Większość powiedziałaby, że szkoła to nic takiego !
no ale nie ogarniam ;p
ciężko mi rano wstawać, jeszcze te zimne poranki tak przerażają..
wiecznie nic mi się nie chce, zwyczajnie jestem leniwa ? być może.
Leniwa i - wszystko ostatnimi dniami odkładam na bok.
 
Zapowiada się długi weekend, mam dużo do nadrobienia tzn.
w szkole z projektami i .. i tutaj też muszę nadrobić ;)
 ..tak, to miejsce sprawia - że twarz i serce się raduje ;)
uwielbiam ten klimat ! ..ciągle chciałabym tam powracać !
Bardzo mnie to inspiruje i motywuje do pracy :))


17 komentarzy:

  1. Skąd ja znam takie lenistwo ! ^^ :)
    Teraz na szczęście mam jeszcze na nie trochę czasu, semestr się dopiero zaczyna, ale potem już nie będzie tak kolorowo :)
    Ja też mam takie zdjęcia ulubionej polany, które sprawiają, że przenoszę się w przestrzeni.
    pozdrowienia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzę do szkoły ,ale też mam zbyt mało czasu,a leniwca to mam na 100km, najgorsze jest, że czas tak szybko myka

    Pozdrawiam -olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie widoki mam pod nosem,ale na Twoich zdjeciach wygladaja atrakcyjniej............nie martw sie przejdzie Ci wpadniesz znowu w rytM,kiedy organizm sie przyzwyczai do zimniejszych dni:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za lakami gory sa,podobalo by Ci sie

      Usuń
    2. Piękne masz widoki ;) zapewne każda pora roku stwarza jeszcze piękniejszy klimat :)

      Usuń
  4. a potem wcale nie ma więcej czasu - praca, po 8 h. trzeba zrobić obiad, zająć się domem i robi się wieczór. Do tego coraz ciemniej popołudniami i kiedy tu robić zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie kiedy ? .. zdecydowanie za krótkie są dni..

      Usuń
  5. Przesilenie jesienne? :P

    Ja boję się powrotu do pracy... oj wtedy będę czuć DOSŁOWNIE to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie skończyłam studia i teraz jako bezrobotna mam zdecydowanie zbyt dużo czasu...to czasami wkurza :P

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wszystkim nam trudno przestawić się na jesienne tory. Ale jak miło, że można popatrzeć na takie letnie obrazki.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny klimat na Twoich zdjeciach :)))
    Jedni maja za duzo czasu, inni za malo...nigdy nie bedzie idealnie ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. o to chodziło ;) ..a no tak, mogłoby być wyrównanie jakieś ;p

    OdpowiedzUsuń