sobota, 13 października 2012

187. Zdobycze.

Tak długo czekały do zaprezentowania ich tutaj, 
małe drobiazgi, których ciągle przybywa - bo powstrzymać się nie mogę.
Poluję jeszcze na biały wianek, mech ozdobny i kilka ozdób, które można wykorzystać 
podczas tworzenia ozdób jesiennych ;) znacie jakieś ciekawe strony z takimi rzeczami ?

zakupy zaczęły się od pudełeczka z kulami ozdobnymi ;)
 doszłam do sklepu FLO, gdzie znalazłam cudne 'woreczki'..
 moją uwagę przyciągnęły notesiki, tzw. kapowniki ;p wszystko co ważne w szkole ;p
 ..'woreczki' np. na świeczkę ;p
 mówią, żeby kasiorke chować do skarpety, dlatego musiałam ją mieć ;)
 ..wujek zadbał o naturalne dodatki prosto z ogródka.
 ..a z empika, uwielbiam każdy kolor tasiemek ozdobnych.
 ..w tym wszystkich znalazł się też cynamon ;)

23 komentarze:

  1. Cynamon kojarzy mi się ze świętamijuż...musze zakupić koniecznie;) Te kule prezentują się genialnie;)) niestety nie znam konkretnych stron z dekoracjami jesiennymi...zwykle podpatruję to tu to tam;)
    Miłego weekedu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam bardzo taki klimat już stworzyć, marzą mi się święta ;)

      Usuń
  2. Ha ha, miałam o cynamonie napisać to, co Justynka:))) Kule fantastyczne, dynie też!
    Monika, musisz podpatrywać na blogach, niedługo będzie wysyp jesiennych postów z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już z niecierpliwością czekam na ten wysyp ;) ..a chodziło mi o sklepy z dodatkami florystycznymi :)

      Usuń
  3. Cynamon zawsze kojarzy mi się ze świętami. A skarpeta jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy, cynamon tez muszę nabyć - koniecznie:)
    Piękne kule - uwielbiam takie ozdoby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. skarpeta wyczesana,gdzie zdobylas takie cudo:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie zamówiłam niedawno cynamon do zimowych i świątecznych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nagromadziłaś skrbów...fiu, fiu...

    OdpowiedzUsuń
  8. skarpeta zajefajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. alez zakupy:))) uwielbiam rzeczy z Flo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdobycze :)) powaliła mnie zwłaszcza skarpeta:)) i "woreczek" :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ozdóbki ;) A tasiemki, wstążki ozdobne kocham ;)

    OdpowiedzUsuń