środa, 6 marca 2013

0252. Wyzwanie fotograficzne - marzec, dzień 3.

Trzeciego dnia wyzwania fotograficznego, tematem jest;
Miękki
więc mogłabym dodać koc, a może nawet bluzę G. ;)
 
..postawiłam jednak na miśka,
który towarzyszy od drugiego miesiąca naszego związku.
Kochana Prababciu !
dziś obchodziłabyś swoje 97 urodziny.
Jeszcze pięć lat temu, świętowaliśmy Twoje urodziny w gronie całej rodziny,
do dziś pamiętam jaka byłaś szczęśliwa ;) ..a to na jedną nogę, a to na drugą..
Moja kochana [*]
Byłam u Ciebie.. odwiedziłam, zapaliłam światełko.  Kocham Cię Omcia <3


26 komentarzy:

  1. Jest do czego się przytulić :).
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, mięciutki misiaczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny! :)
    łezka w oku mi się zakręciła kiedy przeczytałam o Twojej Prababci :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten to ma na pewno mięciutki brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj... coś namieszałem ;) późno już i tak mi miękko jak temu misiowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrazenie gdy czytam, że ukochana Babcia w tej poteznej miłości jest jak najbardziej obecna i to jest piękne...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i zawsze będzie najbliższa memu sercu !!

      Usuń
  8. Wiem co czujesz... moja nieobecność spowodowana była tym, że moja babcia odeszła :(

    OdpowiedzUsuń