czwartek, 7 marca 2013

0253. Wyzwanie fotograficzne - marzec, dzień 4.

Z pomysłem na zdjęcie do dzisiejszego tematu pomogła mi mama ;) /której życzę zdrowia/
zupełnie nie wiedziałam cóż takiego złapać w kadr, przecież nic nie kolekcjonuje
oprócz zdjęć :) i .. gazet z pomysłami na świetne ozdoby.
 
Dzisiejszy pomysł; Kolekcja
 
Mama, podrzuciła pomysł, aby dodać jej kolekcję słoników.
W sumie racja. Jeszcze tutaj ich nie było, no przecież :)
..A że jestem leniem, w ogóle nie wyciągnęłam ich z pudełeczka,
tylko tak "hop siup" i oto są..



34 komentarze:

  1. Całkiem sporo już tego Maminego hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś - w podstawówce - też kolekcjonowałam słonie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle szczęścia w jednym pudle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora kolekcja,Ja również życzę zdrowia mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różne, różniste :)) Ja mam kolekcję burych misiów, ponad 200 szt :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie szczęśliwa kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W liceum zbierałam żółwie - miałam z różnych miejsc m.in. Kolumbii, Afryki. Najcenniejsze okazy schowałam. Reszty się pozbyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO ciekawa kolekcja musiała być ;)

      Usuń
  8. Słodkie szczęście. Ja chyba nic nie kolekcjonuję, prócz kapsli od Tymbarka, ale to raczej takie spontaniczne, choć mam ich "trochę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle słoni z podniesioną trąbką, mam nadzieję że przynoszą Waszej rodzinie dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolekcja słoników! Te z trąbami w górze ponoć przynoszą szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno jesteś szczęśliwą kobietą. Tyle podniesionych trąb :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przed wyjazdem do Niemiec, dostalam dokladnie takiego samego porcelanowego slonika i przyniosl mi ogromne szczescie :-)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj widzę dużo, dużo szczęścia :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno szczęście przynoszą, to niech i zdrowia trochę zostawią przy okazji dla mamy :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś kolekcjonowałam....:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja mama musi mieć dużo szczęścia - tyle słoników! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jej życzę z całego serca ;)

      Usuń