niedziela, 21 kwietnia 2013

0274. Słoneczna niedziela.

Jest pięknie. Ciepłe słońce ogrzewa nasze kości ;d
jednak i tak czujemy jeszcze chłodny wiatr we włosach, który w niczym nie przeszkadza.
 
Misja spełniona. Ksiądz wybrał parę osób do czytania na mszy za maturzystów
i .. całkiem dobrze nam to wyszło ;)
..nawet stresik mnie nie pokonał. Jestem z siebie dumna :)
..jak tu wykorzystać tak piękną niedzielę?
na ogródku :) dokładnie. Planuję wybyć na spacer z G. :)
a później leniuchować na huśtawce.
... zostawiam Wam kilka dzisiejszych zdjęć prosto z ogródka.
 
A jak jest u Was?
 





28 komentarzy:

  1. U mnie dziś spacerek po plaży i po nadmorskim bulwarze, lody i piwko... ;)
    Ale ogródek to też bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc bardzo ciekawie spędzona niedziela ;))
      o tak.. zapomniałam dodać o piwku :)

      Usuń
  2. U mnie podobnie! Wszystko budzi się cudnie do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosenne dni w ogródku. leniuchowanie na hustawce jest wspaniałym zajęciem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie :) A będzie jeszcze lepiej :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie od sprzętu zależy :) Uczę się , i nadal coś się zmienia , mam nadzieje że na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :)
    U mnie... leniwie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna jest cudna, ta na Twoich zdjęciach też!Biedronki co prawda jeszcze w tym roku nie widziałam ale jak jeżdżę rowerem przez las to mnie urzeka ilość motyli...W różnych kolorach tęczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle w tym roku są wszędzie ! dosłownie.

      Usuń
  8. Jak zwykle wariuję patrząc na Twoje cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki :) Widzę ,że już prawdziwa wiosna <3 Cudowne zdjęcia :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wiosna w pełni :)
      na pewno Cię odwiedzę.

      Usuń
  10. na takie szafirki wciąż czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosna ach wiosna ;) kwitną moje ukochane magnolie ;)

    OdpowiedzUsuń