sobota, 27 kwietnia 2013

0275. Zakończenie szkoły. Maturzystka.

26.04.2013 r. godz. 12:15
odbyło się zakończenie roku szkolnego a zarazem zakończenie szkoły.
Niestety. Coś się zaczyna i szybko kończy ! a szkoda..
4 lata w Technikum kierunek Technik Architektury Krajobrazu.
Kiedy to zleciało? ..mnóstwo stresu, złości, uśmiechu i dobrych dni ;)
klasowe sprzeczki, nerwy na nauczycieli !
ciągłe słuchanie, że jesteśmy leniwi.. Aż w końcu -dotrwaliśmy do czwartej klasy i ..
wszyscy zakończyliśmy pewien okres w naszym życiu.
Zaczyna się prawdziwe życie. Teraz dopiero, zaczną się problemy,
dylematy, pojęcie ciężkich decyzji..
 
Zakończenie mieliśmy udane. Młodsze klasy przygotowały wspaniały spektakl a na koniec
pokaz slajdów ze zdjęć, które w pewien sposób zdobyli. ALE BYŁO ŁEZ !
później.. wybraliśmy się na piwko ;) uczcić naszą wytrwałość.
 
-ostatnie klasowe zdjęcie-
 -klasowo przy piwku-
 -nasza wychowawczyni bawiła się moim aparatem, przez to powstały takie zdjęcia ;)-
 -z Magdą-
 -z Piotrkiem i z Magdą-
 -najwytrwalsi-


 ;)) kochani <3

 -świadectwo z wyróżnieniem za zachowanie ;p z dyrektorem :)-
 -dostaliśmy małe upominki-
co jak co.. ale klasę miałam wyjątkową ;)
dziękuję za ten czas i na pewno będę za tym tęsknić..
w końcu to najlepsze lata w życiu :)

 
przed nami matura.. i egzamin zawodowy oraz..
wybór dalszego kierunku, czy florystyka czy coś z fotografią? a może dietetyk?
 
Czy ktoś poznał mnie chociaż na jednym zdjęciu ? x)


18 komentarzy:

  1. Poznałam poznałam i zazdraszczam wzrostu:)))
    Zdjecia fantastyczne, wspomnienia zostają na zawsze i otwiera się następny rozdział:))) życzę Ci żeby był równie udany, albo jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło ;)) Kochana wzrostu ? daj spokój, toż to jedyne 164/7 cm :)
      następny rozdział.. oby był pomyślny :) nie-dziękuję :)

      Usuń
  2. Ja dopiero teraz po kilku latach doceniam to jak fajnie było w liceum;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych zmaganiach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że poznałam :)
    życzę Ci super wyników z matury, zdania egzaminu zawodowego raz mądrego i dojrzałego wyboru swojej życiowej drogi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości :) i życzę powodzenia na maturze i egzaminach zawodowych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na maturze i świetnych wyników! Będę trzymała kciuki :). No i oczywiście życzę odnalezienia dalszej drogi życiowej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) i powodzenia na maturze :)
    Poznałam na wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że poznałam :)
    Czytając post i oglądając zdjęcia zaczełam wspominać jak to przede mną była matura i egzamin zawodowy...ehhh... aż trudno uwierzyć że to już 5 lat!!!... czas pędzi bardzo szybko... Moniczko życzę Ci tak jak większość powodzenia zarówno na maturze jaki i egzaminie zawodowym, oraz podjęcia decyzji co do dalszej drogi, niech to będzie dojrzała decyzja w zgodzie z głosem Twojego serca... Bo najważniejsze to robić to co się Kocha!!! Trzymam kciuki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piwko z wychowawczynią, ale zazdroszczę - jedna klasa z mojej szkoły organizuje klasowego grilla w ogródku wychowawczyni, alkohol będzie i to sporo, u Ciebie piwko, a u mnie nic a nic. Choć wychowawczynię mam naprawdę fajną, jednak sama mówiła, że takie rzeczy to sami, nie z nią.
    Kochana, wspaniałe czasy za nami, ale przed nami jeszcze lepsze. Tylko ta maturka i w Twoim przypadku egzamin zawodowy, ale damy radę, a potem będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychowawczyni nawet postawiła każdemu kolejke ;) ..u naszej wychowawczyni nie ma co siedzieć na ogródku, bo to tak jakbym siedziała u siebie - ponieważ mam z nią połączony ogródek.

      Usuń
  10. jasne, że Cię poznałam. Kurcze! Ale to były wzruszające chwile... Pamiętam jak dziś, choć nie długo będę obchodzić 10-lecie matury :D
    Ależ Ty masz figurę! Bardzo zgrabniutka jesteś!

    OdpowiedzUsuń