wtorek, 8 października 2013

0321. Ogródek.

Kawałek, bo kawałek zresztą ten co zazwyczaj.
Lubię ciepłą, jesienną pogodę.. i słońce szczególnie :)
Np. tak jak było dzisiaj.
 
Przyszedł czas na zgrabienie wszystkich liści z magnolii,
oraz .. chowanie leżaków ogrodowych. Do zobaczenia za rok.
ale..
przyszedł też czas na zdjęcia :)
kawałek oczka wodnego, lampionów i lamp.
Kamienie, szyszki oraz suchy mech prosto z nad morza !
do tego kasztan z Czech, lawenda oraz moja zjedzona poziomka -jak to możliwe?






Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Lubie takie prace ogrodowe, zdjęce kasztana boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie da się ukryć, że lato już odeszło :)
    Teraz pora na królową jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    Podoba mi się sposób w jaki piszesz i prowadzisz bloga. Myślałam, że jesteś starsza i doznałam szoku widząc, że masz 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :) dziękuję. Starsza? :) zazwyczaj mówią mi że wyglądam na 16 lat xd

      Usuń