środa, 18 lutego 2015

0425. Kolejna porcja wosków.

Niedawno pisałam o mojej kolekcji wosków yankee candle >klik<
poznaliście moje zdanie i informację gdzie kupuję woski.
 
Tymczasem do mojego "magicznego", pełnego zapachów pudełka
trafiły jeszcze 3 nowości ;)
* Red Raspberry,
* Oud Oasis,
* Pink Dragon Fruit
Gdzie je kupiłam? w Opolu, przy nowym stoisku yankee candle
w Solarisie.
 


 
---- ---- ---- ---- ---- ----
W najbliższą sobotę wybieram się do Katowic
na spotkanie blogerek ! ..pierwszy raz będę brać udział w takim wydarzeniu,
także cieszę się bardzo :)
 
Jako że zaraz w niedzielę obchodzę moje urodziny (22.02)!
z tej przyczyny zaraz po spotkaniu zahaczę o sklep IKEA
i dalej ruszamy w stronę wujka :)
..będzie rodzinka, także mam nadzieję że zbliżający się weekend będzie pełen wrażeń,
a karty pamięci będą się aż uginać od materiału na blog...
 
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. wiem o którym stoisku mówisz;) na początku mieli bardzo mały wybór ale teraz jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! ;) ..my jeszcze polujemy na nowe zapachy do auta !

      Usuń
  2. Udanego spotkania i wszystkiego co najlepsze z okazji nadchodzących urodzin ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham woski <3
    Miło będzie mi Cię poznać - do soboty !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham woski <3
    Miło będzie mi Cię poznać - do soboty !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu Oud Oasis : ) Wybieram się a niedługo do Opola więc wiem, gdzie koniecznie muszę zajrzeć ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Opola? ...oo proszę ! koniecznie musimy się poznać ;)
      polecam Solaris lub Turawa Park, obydwa stoiska są dobrze wyposażone chociaż w Solarisie woski kosztują 7 zł a w Turawa Park 7,90 zł jednak tam można zbierać pieczątki za które są nagrody.

      Usuń
    2. No proszę, od dziecka wyjeżdżam nad jezioro Turawskie w wakacje, chociaż na kilka dni i nie wiedziałam, że jest nie daleko jest Turawa Park! Dzięki za oświecenie mnie i mam nadzieję, że chociażby przypadkiem to się spotkamy ; )

      Usuń
  6. Widzę, że te woski robią się coraz bardziej popularne. U mnie niestety kot jest za bardzo zainteresowany takimi rzeczami

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym wypróbowała pierwszy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować trzeci zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zapachu pierwszego wosku :)
    Paczix Blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, wszyscy się o nich rozpisują a ja nigdy nie miałam szansy wypróbować ...muszę wreszcie je zdobyć
    Pozdrawiam i obserwuję

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest zapach Red Raspberry :) Ja osobiście wosku żadnego nie posiadam, mam za to dużą świeczkę Champaca Blossom, a w samochodzie mojego M. pachnie stickami Black Cherry i po prostu jestem w tych zapachach zakochana. W lutym są promocje na truskawkę i wedding day i chciałam się skusić na kolejną świeczkę, ale tak się zastanawiam, czy nie lepiej zainwestować w kominek i kilka wosków w różnych zapachach niż znów stać godzinę w sklepie i zastanawiać się, który zapach jest lepszy :) Stąd moje pytanie: jaki masz kominek do tych wosków?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, muszę sobie jakiś kupić na spróbowanie, bo jeszcze nie używałam wosków ;p
    Zapraszam do siebie! :)
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego spotkanie, zazdroszczę jeszcze na żadnym nie byłam :)
    Muszę w końcu jakiś wosk kupić :D

    OdpowiedzUsuń