czwartek, 8 grudnia 2016

0616. Blogmas - dzień 7 i 8.

Czas leci jak szalony !
mamy czwartek, a mi wydaje się - że nic nie zrobiłam pożytecznego
w kierunku zbliżających się kolokwium, prezentacji i innych misji.

Za oknem słońce, ale powietrze mroźne.
Mimo to, klimat sprzyja - ciepła kawa w ulubionym kubku lepiej smakuje
i .. coraz bliżej święta :)
-- --- --- --- --- --- --- --- --- --

Blogmas dzień 7 - Kolęda, piosenka święteczna
Uwielbiam ! i z niecierpliwością czekam,
aż usłyszę w radiu  "Last Christmas".. wspaniałe uczucie.

W miniony weekend, wracają z uczelni - po odwiedzeniu świątecznego jarmarku w Opolu,
tak bardzo nakręciłyśmy się z Moniką,
że postanowiłyśmy same stworzyć klimat - puszczając całą drogę
świąteczne piosenki z YouTube ! śpiewałyśmy jak szalone ;)
..a moje ulubione to właśnie wszystkie angielskie, piosenki z "Listy do M",
"Coraz bliżej swięta" i wiele, wiele innych..

*jednak zawsze w te ostatnie dni przed świętami nieustannie słucham
"Kolęda dla nieobecnych" ..cudowna, wspaniała i życiowa !
przecież nie mogę zapomnieć w tej chwili o Prababci !


Blogmas dzień 8 - Zabawy łańcuchem
Tak, powinien pojawić się tradycyjnie łańcuch choinkowy,
który tak naprawdę jest jeszcze w piwnicy.
Doszło do tego, że pomysłu - brak.
* Ostatecznie wyszło, że jedyny łańcuch świąteczny jaki mam w pokoju,
to świecące gwiazdki ! właściwie cały łańcuch tych gwiazdek,
które wieczorem dają cudowny klimat i zdobią ścianę z rodzinnymi zdjęciami.


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. A ja piosenek świątecznych mam dość, tak od połowy listopada, bo we wszystkich okolicznych sklepach zaczęto je puszczać jeszcze przed 1 listopada ;)

    OdpowiedzUsuń