wtorek, 20 grudnia 2016

0624. Blogmas dzień 19 i 20.

Za oknem biało.. nie, nie ma śniegu !
Jest mróz.
..ale to dobrze, chociaż trochę da znać - że jutro jest już 21 grudnia.
-- --- -- --- -- --- -- --- -- --- --

Blogmas dzień 19 - Biel
..może powinnam złapać w kadr właśnie ten mróz,
hm.. na aucie, zamarznięta trawa na ogródku..
no cóż ! wyszło słońce i wszystko topnieje.
Powspominam zeszłoroczne białe chwile :)


Blogmas dzień 20 - Dobry uczynek
O nie ! nie pasuję do dzisiejszego tematu zupełnie.
Przecież już kolejny dzień z rzędu, kłócę się z rodziną !
..no nic, dobry uczynek robią najbliżsi - pamiętają o tradycyjnym składaniu życzeń :)
* mam naprawdę cudownych znajomych !
Niedawno przyszła kartka od kolegi, a dziś od Doroty.
Cudowne uczucie :) dziękuję.


Miłego słonecznego dnia, pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. też mam takie leginsy ale po domu w nich chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, po domu - albo koło domu ! :)
      bo do ludzi to nie bardzo, też się wstydzę ;p

      Usuń
  2. Ciekawa jestem czy ja doczekam sie sniegu. Powoli i do nas napływają kartki, a w większości oplatek, bo to juz kolejne święta bez rodziny. 5. Już sie przyzwyczailiśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dostawać kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kultywuję zwyczaj wysyłania świątecznych kartek. Mam listę znajomych i najbliższych, którzy co roku dostają ode mnie życzenia właśnie w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń